Oglašavanje preko društvenih mreža postalo je naširoko rasprostranjeno. Na Facebook-u, Twitter-u, Instagram-u. Na ovim mjestima možete postaviti svoj oglas ili reklamu. Međutim, šta je sa online kanalima komunikacije, među kojima se nalazi i Viber? Pored toga što može služiti za postavljanje reklama, Viber može služiti i kao glavno sredstvo za održavanje kontakta sa potrošačima.
Poslovni svijet nam donosi razloge zbog kojih je ovo dobra opcija u poslovanju, i zašto što prije i sami trebate ubaciti usluge Vibera u svoj posao.
Veliki broj korisnika
Ono što je bitno za ovaj vid komunikacije jeste mogućnost dosezanja do što više vaših klijenata i korisnika usluga. Stoga je potrebno odabrati platformu koja se dosta koristi.
Viber predstavlja veliku mrežu komunikacije širom svijeta, u gotovo 200 zemalja svijeta, a naročito u našoj državi i regiji. S obzirom na to da se Viber često koristi za komunikaciju na relaciji poslodavac – zaposleni, roditelji – djeca, mladi – stari, može se reći da su zastupljene široke starosne granice među korisnicima.
To znači da od tinejdžera, pa sve do umirovljenika, postoje korisnici ovog vida komunikacije. To je dobro za vaše poslovanje, jer ćete na taj način biti dostupni svima, bez obzira na to kojim poslom se bavite i koji uzrast vam je potencijalna ciljana publika.
Dodatno, istraživanja su pokazala da prosječan korisnik na Viber uđe preko 10 puta tijekom dana, što aplikaciju čini vrlo aktivnom.
Sigurnost na prvom mjestu
Svakodnevno svjedočimo slučajevima curenja povjerljivih informacija koje su poslane putem društvenih mreža. Sigurnost korisnika interneta nerijetko može biti narušena, pa se o tome mora povesti računa.
Prema tome, potrebno je okrenuti se sigurnim kanalima komunikacije koji garantiraju privatnost i čuvanje povjerljivih podataka. Zbog toga, Viber je radio dosta na zaštiti svojih korisnika, pa su sve poruke koje razmjenjujemo enkriptirane i sigurne.
U prilog tome govori i činjenica da su sve konverzacije toliko zaštićene, da ni sam server ne može imati uvid u njih. To je naročito bitno ako se bavite poslom koji od vaših korisnika zahtjeva da vam daju osobne podatke ili druge povjerljive informacije.
Poruke koje sadrže točne adrese, datume, brojeve računa i tako dalje, nikako neće naći put to trećeg korisnika, naravno, ukoliko vi ili onaj sa kim ste u komunikaciji to ne proslijedite dalje. Zbog ovakvog tipa enkripcije i sigurnosti, korisnici će se osjećati slobodno stupiti s vama u kontakt preko Vibera i dati vam potrebne informacije.
Kako uključiti Viber u svoj biznis?
Viber oglašavanje vrlo je jednostavan način komunikacije za obje strane, onoga tko nudi usluge i onoga tko ih koristi. Pomoć u tome mogu vam pružiti kompanije koje se bave Viber oglašavanjem i marketingom. Na taj ćete način imati nekoga tko vam pomaže u poslovanju, što je naročito bitno ukoliko se po prvi put susrećete sa Viber oglašavanjem.
Jednosmjerna i dvosmjerna komunikacija
Možete birati način na koji ćete oglašavati svoj proizvod i biti u kontaktu sa svojim korisnicima. Dakle, možete izabrati hoćete li komuniciranje bazirati na jednosmjernoj poruci. To znači da primatelji vaših poruka neće biti u mogućnosti na iste odgovoriti.
To je naročito dobro i poželjno za sve one koji samo žele oglasiti svoj proizvod preko Vibera. Do korisnika će stići poruka koju ste napisali, u kojoj će moći dobiti osnovne informacije o onome što nudite, uz dodatak slika, linkova ili videa, ovisno od toga kako svoju poruku koncipirate.
Sa druge strane, postoji i mogućnost komunikacije putem dvosmjernih poruka. Samo ime kaže, one su namijenjene za komunikaciju sa obje strane. Kada pošaljete korisniku poruku, on će je moći pročitati ali i odgovoriti na nju.
Ovaj tip komunikacije bitan je ukoliko želite u posao uključiti korisničku podršku, ili želite dobiti direktno mišljenje svojih korisnika. Na vama je da izaberete način oglašavanja koji najviše odgovara vašem poslu.
Viber je vrlo brzo postao jedna od vodećih platformi za komunikaciju, pa svakako ne bi bilo loše iskoristiti priliku da zajedno sa njom, raste i vaše poslovanje.