VW planira ukinuti proizvodnju automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem u Europi 2033. godine. Volkswagen priprema električni Golf, ali on donosi promjene na drugoj razini. Moglo bi se reći da se stvari vrte u krug. Prvo je bio e-Golf 7, pa je odlučeno zamijeniti ga potpuno novim modelom ID.3, a sada povratak električnog Golfa 9 i ukidanje ID.3.
Dužnosnik tvrtke nagovijestio je da bi ID.3 mogao biti umirovljen nakon samo jedne generacije, kako bi se otvorio put povratku električnog Golfa.
Volkswagen Golf devete generacije već je potvrđen kao (isključivo) električno vozilo i trebao bi se proizvoditi u Wolfsburgu na novoj mehaničkoj platformi VW Grupe. Magazin Top Gear upitao je Kaija Grinitza, voditelja tehničkog razvoja u kompaniji, kakva će biti sudbina ID.3 kada se nova generacija Golfa pojavi na tržištu, prenosi b92.
“Nema dovoljno mjesta za dva-tri različita modela koji odgovaraju istom tipu kupca. Počeli smo raditi na električnom Golfu. Imamo konkretne ideje kako će izgledati. Vidjet ćemo kako će se tržište razvijati. Čak i ako ID.3 neće ‘živjeti’ više od jedne generacije, povratak električnog Golfa neće odmah označiti kraj ID.3.”
Grinitz je primijetio da će doći do preklapanja između dva modela. To ukazuje da će VW prodavati oba električna vozila u isto vrijeme. Barem neko vrijeme.
U međuvremenu, nedavno redizajnirani Golf 8 (ili 8.5 kako se zove) označava kraj linije za kompaktni hatchback u eri motora s unutarnjim izgaranjem. Potvrdio je to i Greenwich.
Ne samo da će ime Golf živjeti u električnoj eri, već će i dalje postojati GTI i R modeli. Ali s električnim pogonom. VW planira ukinuti proizvodnju automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem u Europi 2033. godine.