Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

10 savjeta malih tvrtki velikim organizacijama za izgradnju boljih odnosa

Samo zato što je osoba zaposlena u velikoj kompaniji ne znači da se dobro osjeća kao broj. Zapravo, angažman i osobna interakcija cijenjeni su na današnjem radnom mjestu više nego ikada prije.

Međutim, izgradnja osobnih odnosa među zaposlenicima u većim kompanijama može biti izazovna. U nastavku deset članova Business Journals Leadership Trusta navodi neke od pristupa malih poduzeća odnosima koje veće kompanije mogu posuditi za stvaranje boljih radnih mjesta.

1. Vježbajte jutarnje druženje sa zaposlenicima.

Svaka kompanija, velika ili mala, trebala bi vježbati jutarnje druženje sa svojim zaposlenicima. Druženja su izvrstan način za razmjenu informacija, kao i za izgradnju timskog duha i kulture. Male tvrtke uglavnom mogu imati samo jedno okupljanje za cijelu grupu, dok bi se u većim kompanijama okupljanja mogla raditi po odjelima ili timovima. – Michael Bacile, The Daily Java i King’s Coffee Company

2. Potaknite suradničko radno okruženje.

Manje tvrtke teže poticanju suradničkog radnog okruženja. Međufunkcionalni rad često povećava angažman zaposlenika kroz prilike za izgradnju odnosa i pristup vodstvu. Velike kompanije imat će koristi od namjernih i stalnih okupljanja kako bi zadržale angažirane i uspješne zaposlenike. – Tracy Williams, YWCA jugoistočni Wisconsin

3. Podržite bolje programe integracije posla i privatnog života.

Manje tvrtke stvaraju kulture koje podržavaju bolje programe integracije privatnog života i posla. Vi niste samo ID broj zaposlenika, već stvarno ljudsko biće. Empatija je jedan pristup koji manje tvrtke učinkovito koriste i pristup koji veće tvrtke mogu posuditi kako bi stvorile bolje radno mjesto. Suosjećanje sa zaposlenicima i stvaranje inkluzivne kulture mogu uvelike pomoći u zadržavanju zaposlenika. – Sanjay Jupudi, Qentelli

4. Provedite promjenu poštujući Pravilo 150.

Razmislite o provedbi promjena koje poštuju Pravilo 150, koje sugerira da organizacijama postaje teško upravljati iznad 150 zaposlenika. To je ono kada raste birokracija, a inovacije postaju zagušene. Ovo je fenomen koji se također javlja u prirodi s drugim bićima! Stvorite manje timove ili odjele, delegirajte više, aktivno slušajte i osnažite nove igrače. – Chip Laingen, obrambeni savez

5. Stavite lidere u pristupačna okruženja.

Kao glavni izvršni direktor, ne sjedim u uredu. Sjedim u glavnoj konferencijskoj dvorani tako da sam pristupačan svim našim zaposlenicima. Mogu ući i sjediti sa mnom bez ikakvog trača o tome da su bili u “šefovom uredu”. To je pomoglo svim našim zaposlenicima da se osjećaju kao da imaju dobar odnos sa mnom kao sa glavnim izvršnim direktorom, a to je teže postići u većim kompanijama. – Courtney Spaeth, growth [period]

6. Obučite i osnažite svoje zaposlenike.

Razine upravljanja, posebno nove razine, mogu stvoriti okruženje mikroupravljanja koje nije potrebno u manjim tvrtkama. Male tvrtke zahtijevaju ljude koji imaju više uloga i koji imaju povjerenje i ovlaštenja za obavljanje raznih poslova, što stvara posebno iskustvo. Obučite i osnažite svoje zaposlenike da poboljšaju svoje zadovoljstvo bez obzira na veličinu kompanije. – Ryan Morris, First State Bank

Stvorite sretno okruženje
Stvorite sretno okruženje

7. Slavite postignuća vrijednih ljudi.

Proslavite postignuća istaknutih pojedinaca u grupnim okruženjima. To će pokazati da su pojedinačni doprinosi važni i zapaženi u cijeloj organizaciji, bez obzira na veličinu iste. – Jessica Hawthorne-Castro, Hawthorne Advertising

8. Uvedite kulturu brige.

Zaposlenici se osjećaju kao broj kada vide da nitko ne brine o njima kao ljudima. Uloga je menadžmenta da uspostavi kulturu brige, a uloga menadžera da brine o članovima svog tima. U malim tvrtkama upoznaju svoje zaposlenike jer su svi toliko isprepleteni kroz posao. Veće kompanije moraju pomoći članovima tima da osjete tu istu povezanost, čak i ako je to samo u svom malom timu. – Laura Doehle, Elevation Business Consulting

9. Dajte bogate, pozitivne, osobne povratne informacije.

Osjećaj da je zaposlenik cijenjen od strane poslodavca znači priznanje pored jednostavnih nagrada i rođendanskih želja. Pružajući im bogate, osobne povratne informacije koje su uglavnom pozitivne i konstruktivne, ljudi znaju da su njihovi napori važni i da su bili intenzivno pregledani i razmatrani. Zaposlenicima ilustrira da su dio većeg tima i da je njihov doprinos opravdan pregledom od strane voditelja. – Jeffrey Bartel, Hamptons Group, LLC

10. Odvojite nekoliko minuta dnevno kako biste nekoga upoznali.

Radeći za oboje, mogu vam reći da to što CEO ili izvršni direktor kompanije znaju vaše ime i ime vašeg supružnika ili djeteta, mnogo znači. Ako jednostavno odvojite nekoliko minuta dnevno da upoznate nekoga novog u vašoj organizaciji imat će veći utjecaj na te pojedince nego što mislite. – Timothy Hess, grupa Azteca-Omega

Izvor: Bizjournals

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno