Dionice Airbnba porasle su oko 9% u produženom trgovanju u utorak nakon što je tvrtka objavila zaradu za četvrto tromjesečje koja je premašila sve moguće procjene analitičara.
Kratki pregled:
- EPS: 48 centi naspram 25 centi koliko su očekivali analitičari, prema Refinitivu.
- Prihod: 1,90 milijardi dolara u odnosu na očekivanja analitičara od 1,86 milijardi dolara, prema Refinitivu.
U svom pismu dioničarima, Airbnb je rekao da bilježi kontinuiranu veću potražnju početkom 2023. Kompanija je rekla da će prihod u prvom tromjesečju biti između 1,75 milijardi dolara i 1,82 milijarde dolara. Što je iznad 1,69 milijardi dolara koje očekuju analitičari koje je anketirao Refinitiv.
Airbnb je rekao da je donio teške odluke za smanjenje troškova tijekom pandemije, ali je skromno povećao broj zaposlenih u posljednje dvije godine. Tvrtka je rekla da očekuje da će “nastaviti zapošljavati razumnim tempom u 2023.”. U usporedbi s 2019. broj zaposlenih je manji za 5%, dok su prihodi porasli za 75%, piše CNBC.
Rezervacije i duljina putovanja
Bruto vrijednost rezervacija, koju Airbnb koristi za praćenje zarade domaćina, naknada za usluge, naknada za čišćenje i poreza, iznosila je 13,5 milijardi dolara u četvrtom tromjesečju. Tvrtka je izvijestila o 88,2 milijuna noćenja i iskustava rezerviranih u četvrtom tromjesečju. Što je 20% više u odnosu na prethodnu godinu, ali ispod očekivanja analitičara od 89,7 milijuna, prema StreetAccountu.
Airbnb je u pismu investitorima naveo da se putnici vraćaju u velike gradove, koji su kroz povijest bili jedno od “najjačih područja” njihovog poslovanja. Tvrtka je priopćila da su domaća putovanja i putovanja na kratke udaljenosti i dalje jaka. Ali su tijekom tromjesečja primijetili dodatno poboljšanje u putovanjima na veće udaljenosti i u prekograničnim putovanjima. Rekli su da je tijekom 2022. rast potražnje i ponude gostiju ostao velik.
Prosječne dnevne stope pale su za 1% u odnosu na prošlu godinu na 153 USD u četvrtom kvartalu. Tvrtka je 2022. godinu završila sa 6,6 milijuna aktivnih unosa, što odražava povećanje od preko 900.000, ili 16%, u usporedbi s 2021. godinom.
Airbnb je rekao da je “posebno ohrabren” povećanjem tržišnog udjela u Latinskoj Americi, nastavkom oporavka unutar azijsko-pacifičke regije i europskim putnicima koji rano rezerviraju ljetni odmor.