Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Appleov pomak u proizvodnoj strategiji – počinju proizvoditi u Indiji

Nova linija iPhonea 14 predstavlja revolucionarne nove tehnologije i važne sigurnosne mogućnosti. Uzbuđeni smo što ćemo iPhone 14 proizvoditi u Indiji.

Iz Apple-a

Appleov glavni „sastavljač“ iPhonea, Foxconn, proizvodi uređaje u svojoj tvornici Sriperumbudur u predgrađu Chennaija.

Div iz Cupertina u Kaliforniji proizvodi iPhone u Indiji od 2017., ali to su obično bili stariji modeli. Ovaj put s iPhoneom 14, Apple po prvi put proizvodi svoj najnoviji model u Indiji, neposredno pred lansiranje uređaja. Apple je predstavio iPhone 14 ranije ovog mjeseca.

Apple će telefone proizvedene u Indiji prodavati lokalno, ali će ih izvoziti i na druga globalna tržišta. Kupci u Indiji počet će zaprimati lokalno proizvedene uređaje u sljedećih nekoliko dana.

Analitičari JPMorgana rekli su u bilješci ovog mjeseca da će Apple preseliti 5% svoje globalne proizvodnje za iPhone 14 u Indiju do kraja 2022. Apple bi također do 2025. mogao proizvoditi 25% svih iPhonea u Indiji, rekao je JPMorgan.

Appleov fokus na proizvodnju u Indiji naglašava želju tehnološkog diva da diversificira proizvodnju dalje od Kine i potakne kupce u Indiji, koja je trenutno malo tržište za tvrtku.

Apple se i dalje uvelike oslanja na Kinu za većinu proizvodnje iPhonea.

Ali Peking je ustrajao u strategiji lockdowna kako bi kontrolirao ponovno izbijanje Covida čak i dok se većina svijeta nastoji otvoriti. Politika nula-Covid poremetila je proizvodnju u tvornicama diljem Kine u kojima se odvijaju blokade i istaknula neke potencijalne slabe točke u Appleovom opskrbnom lancu.

Indija je nastojala potaknuti lokalnu proizvodnju elektronike putem poticaja.

U međuvremenu, Apple pokušava povećati prodaju u Indiji, drugom najvećem svjetskom tržištu pametnih telefona. Apple je imao samo 3,8% tržišnog udjela u Indiji prošle godine, dok niži konkurenti poput Samsunga i kineskog Xiaomija i dalje dominiraju, prema Counterpoint Researchu.

Međutim, Apple je u drugom kvartalu ove godine bio najprodavaniji brand u ultra-premium segmentu, što su telefoni iznad 45.000 indijskih rupija (552 dolara). To je zahvaljujući snažnom rastu njegove prethodne generacije modela iPhone 13.

iPhone 14 počinje od 79.900 rupija (980 USD).

“Apple ima snažan rast u Indiji. Indija je među 20+ zemalja u svijetu u kojima je trend “premijumizacije” tek započeo,” rekao je Tarun Pathak, direktor istraživanja u Counterpoint Research, za CNBC.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno