Baumit, vodeća je kompanija u oblasti građevinskih materijala na tržištu Bosne i Hercegovine. U Sarajevu je organizirana Baumit Akademija 2023, posvećenu novim tehnologijama i inovacijama s posebnim akcentom na zdravo stanovanje.
Sa porukom ‚Znanje na prvom mjestu‘ Baumit Akademija okupila je profesionalce iz oblasti građevine koji su imali priliku steći nova znanja i podijeliti svoja iskustva.
Voditeljica marketinga kompanije Baumit Zlata Ramčević izjavila je da Baumit Akademiju organiziraju tradicionalno svake godine sa početkom građevinske sezone. Cilj je da što bolje pripreme svoje partnere, izvođače radova, trgovce, arhitekte i upoznaju ih sa novinama koje ova kompanija.
Naš slogan je “Ideje budućnosti”
– Naš slogan je ‘Ideje budućnosti’“ i svake godine donosimo nove trendove, inovacije. Baumit mnogo radi na istraživanju u svom istraživačkom centru u Austriji koji je najveći istraživački centar u Evropi. Tu se ispituju svi materijali i donose odluke za nove proizvode- izjavila je Ramčević.
U konačnici, kako je dodala, kvalitetna gradnja, zdravo stanovanje i energetska efikasnost moraju biti među prioritetima čitave industrije i društva. Napomenula je da je njihov konačni cilj podizanje svijesti profesionalaca, kao i krajnjih korisnika o važnosti zdravog i kvalitetnog životnog prostora. Svaki čovjek zaslužuje živjeti u zdravim, energetski efikasnim i lijepim domovima za održivu budućnost.
Inovaciju u oblasti betona
Ramčević je izdvojila najnoviju Baumit inovaciju u oblasti betona koja je već lansirana na tržište, a koja će, kako je dodala, zasigurno privući pažnju na početku ove građevinske sezone.
– Nova tehnologija otvara mogućnosti kojima će Baumit uvjeriti izvođače radova rezultatom posebne jednostavnosti za korištenje. Baumit ALL IN Beton ispunjava ono što obećava jer ovaj suhi beton za rad u bašti i kući bez statičkih zahtjeva dolazi sa razgradivom vrećom – dodala je Ramčević.
Pojasnila je da tijekom procesa miješanja inovativna samorastvarajuća vreća postaje dio proizvoda, te nema potrebe za odlaganjem vreća. Dok su prljavština i prašina značajno smanjeni.
Organizacija seminara
Baumit tradicionalno organizira edukacijske seminare sa različitim temama iz struke, a slični skupovi su održani u Cazinu, Banja Luci i Tuzli. Fokus je, kako je istakla Ramčević, na stalnom ulaganju u inovacije koje pridonose boljim svojstvima primjene samih materijala, kao i njihovoj efikasnosti i pozitivnom utjecaju na prostor gdje ljudi provode svoje vrijeme.
Baumit je austrijski brend i u BiH postoji već 24 godine. Svoj prvi poslovni objekt napravili su 2006. godine, a 2008. su otvorili tvornicu u Rakovici.
– Brend je austrijski, ali je bh. proizvod jer se radi u našoj tvornici sa recepturama koje se strogo kontroliraju iz Austrije. Nama je u fokusu čovjek, kako uposlenik Baumita, tako i klijent – kazala je Ramčević za Fenu.