eCommerce asocijacija u Bosni i Hercegovini već drugu godinu zaredom, partner je Balkan eCommerce Summit-a koja se održava u Sofiji, Bugarska. Summit predstavlja vodeći događaj u oblasti e-trgovine na Balkanu, a održat će se 4. i 5. travnja 2024. u fantastičnom prostoru dvorane Arena Sofia, gdje će privući najveće stručnjake za e-trgovinu i predstavnike iz više od 15 zemalja, kao i startupe u e-trgovini.
Ovo značajno partnerstvo donosi brojne prednosti za bosanskohercegovačke eCommerce poduzetnike, trgovce i stručnjake, nudeći priliku za unaprjeđenje znanja, razmjenu iskustava i uspostavljanje novih poslovnih veza.
Na prethodnom Balkan eCommerce Summitu u Sofiji, eCommerce asocijacija iz BiH je imala zapažen nastup. Belma Agić, izvršna direktorica, i Orhan Gazibegović, predsjednik Asocijacije, predstavili su temu ‘Otključavanje potencijala e-trgovine u Bosni i Hercegovini’. Ova prezentacija dala je uvid u najnovija istraživanja i pokazala kako naše vodeće web trgovine i kurirske službe unaprjeđuju svoje poslovanje. Cilj prezentacije bio je otvoriti put za povećanu regionalnu suradnju, pozicionirajući bosanskohercegovačke e-trgovinske poslovne subjekte kao utjecajne sudionike na balkanskom tržištu. Fokusirani na inovativnost i kvalitetu, istaknuli su značaj regionalne suradnje i ulogu BiH u balkanskom e-trgovinskom prostoru. Ovaj događaj nije bio samo prilika za predstavljanje BiH tržišta, već je otvorio vrata novim partnerstvima i boljem povezivanju unutar regije, pokazujući tako rastući potencijal BiH u svijetu digitalne trgovine.
Kao aktivni partner ovog događaja, Asocijacija koristi prostor i priliku povećati utjecaj i glas bh. biznisa u regiji, uspostaviti nova poslovna partnerstva za svoje članice, te doprinijeti razvoju e-trgovine na lokalnom i regionalnom nivou. Uz podršku eCommerce asocijacije u BiH, posjetitelji iz BiH, i ove godine mogu očekivati dodatnu podršku, resurse i mrežu koja će im pomoći u ostvarivanju uspjeha u digitalnom poslovanju.
Balkan eCommerce Summit predstavlja vrhunsku priliku za dobivanje uvida u vezi sa najnovijim trendovima, tehnologijama i strategijama u e-trgovini u 15 zemalja regije. Sudjelovanje omogućava pristup vrhunskim predavačima, npr. Nialla Laveryja, savjetnika za korporativne komunikacije za kompanije poput Disneyja, Starbucksa, Warner Bros, Sky, IKEA i Aldi, trenutno člana agencije Veriteer. Glavni fokus njegove aktivnosti je izgradnja strategije rasta vođena kupcima i digitalizacija poslovanja kako bi bilo mnogo efikasnije. Govorit će na temu: “Era nove percepcije: Kako se odnos s kupcima razvijao u posljednjih 100 godina i kakvu ulogu igraju podaci?”
Drugi najavljeni keynote govornik je Michael Corcoran – nekoć stručnjak za društvene medije aviokompanije Ryanair, sada vlasnik agencije za komunikaciju i upravljanje brendovima na društvenim mrežama – pod nazivom Frankly. Michael će nas podrobnije upoznati sa radom influencera za poboljšanje poslovanja. Njegova tema tokom Balkan eCommerce Summita 2024. bit će: “Biti na društvenim mrežama – a ne biti na istim”.
Detaljnije informacije o temama i govornicima dostupne su na web stranici Balkan eCommerce Summita. Ovaj dvodnevni događaj, koji obuhvaća panel diskusije, prezentacije i keynote izlaganja, usmjeren je na povećanje efikasnosti i jačanje partnerstava od samog početka. Balkan eCommerce Summit predstavlja jedinstvenu priliku za profesionalce i entuzijaste u oblasti e-trgovine iz Bosne i Hercegovine da se upuste u proces učenja, umrežavanja i doprinose razvoju e-trgovine u regiji. Registracija za ovaj ključni događaj, koji ima za cilj oblikovanje budućnosti digitalne trgovine na Balkanu, otvorena je na službenoj web stranici događaja.