Svaki uspješan poslovni čovjek želi izgraditi povjerenje kod svojih kolega i poslovnih suradnika. Nekada, ne iz loše namjere, ponavljamo iritantne navike koje narušavaju poslovnu reputaciju. Već smo pisali da osobni brand prezentira svaki autoritet u području djelovanja, podiže ugled i ističe vas pored konkurencije. Svatko mora naučiti “prodati” sebe dok gradi svoju karijeru i svoj posao. Ne dozvolite da ove četiri navike naruše teško stečenu osobnu reputaciju.
Preuzimanje zadatka
Nema ničeg goreg nego kad se netko ponudi da će odraditi posao, a zatim to ne napravi. Kada je posao u pitanju, sve što kažete i radite je – obećanje. Doći na sastanak na vrijeme je – obećanje. Izvršavanje zadatka na vrijeme – obećanje. Posebno je važno obećanje koje ste sami – obećali! Morate biti svjesni da kada ste preuzeli određeni zadatak – isti morate i izvršiti. Vi pretstavljate kotačić u kolektivnom uspjehu. Nipošto ne dozvolite da svi čekaju na vas i podsjećaju vas da kasnite. Kada se ovo pretvori u naviku postane iritantno vašem timu.
Loša organizacija
Morate jasno znati prioritete kada su poslovni zadaci u pitanju. Ne možete se pravdati da ste preopterećeni i da ne stižete, ukoliko ste neorganizirani. Često se zna desiti da aljkavost dovede do neorganiziranosti, te da uvijek kasnite s zadacima koji su prioritet za organizaciju. Ljudi koji rade nekoliko stvari istovremeno, a nijedna od njih u ovom trenutku nije ključna ili vezana uz posao, zavravaju sami sebe, ali ne i druge. Zapamtite, rješavanje zadatka koji ste sami sebi zadali nije u interesu organizacije u kojoj radite.
Koncentracija
Ponavljanje je majka znanja. Ali ne kada vam netko treći put zaredom nešto mora ponoviti. Ljudi se ponekad ponašaju kao da ‘slušanje’ nije aktivnost. Ako razgovarate na telefon, a istovremeno sjedite za računalom i pišete email, jednu od ove dvije aktivnosti ne radite koncentrirano. Nije teško pogoditi koju.
Neformalno obećanje sastanka ili poziva
Obećati nekome da ćete ga nazvati, pa to ne uradite često izaziva iritaciju na suprotnoj strani. Nazvat ću Vas je uobičajena fraza u poslovnom životu i dešava se da se ne poštuje. Ona druga strana računa na poziv i stvara sliku neodgovornosti. Ne dozvolite da koristite ovo kao doskočicu, ipak postoje ljudi koji očekuju da ih se kontaktira.