Utorak, 4 veljače, 2025

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

EssilorLuxottica lansira inovativne Nuance Audio naočale za poboljšanje sluha

EssilorLuxottica je službeno objavila da je Američka agencija za hranu i lijekove (FDA) odobrila njihove inovativne Nuance Audio naočale. Ovaj proizvod pripada kategoriji naočala bez recepta (OTC) i donosi revolucionarno rješenje za poboljšanje sluha. Uz američko odobrenje, kompanija je osigurala i CE oznaku u skladu s europskim regulativama o medicinskim proizvodima.

Osim toga, EssilorLuxottica je razvila ISO certifikat za sustav upravljanja kvalitetom specijaliziran za slušna pomagala. To će omogućiti dolazak Nuance Audio naočala na europsko tržište. Zahvaljujući ovom iskoraku, potrošači u Europi i SAD-u imat će priliku iskusiti spoj vrhunske tehnologije i atraktivnog dizajna u jednom proizvodu.

Moderan dizajn pametnih naočala

Naočale Nuance Audio predstavljaju rješenje otvorenog tipa za poboljšanje sluha, ugrađeno u moderan dizajn pametnih naočala. Dugo su slušna pomagala nailazila na prepreke poput neudobnosti i estetskih ograničenja. Sada potrošači mogu istovremeno jasno vidjeti i bolje čuti, bez kompromisa po pitanju izgleda ili funkcionalnosti.

Proizvod će biti dostupan u SAD-u već u prvom kvartalu 2025. godine. U Europi će se prodavati u odabranim zemljama poput Francuske, Njemačke i Ujedinjenog Kraljevstva. U Italiji će lansiranje biti istodobno s američkim tržištem.

Francesco Milleri, predsjednik uprave i glavni izvršni direktor EssilorLuxottice, istaknuo je viziju kompanije. “Prije dvije godine postavili smo cilj stvoriti jedinstven proizvod koji će promijeniti percepciju slušnih pomagala. Nismo željeli samo kombinirati dva medicinska uređaja, već stvoriti potpuno novi koncept pametnih naočala. Ova inovacija omogućuje bolju kvalitetu života milijunima ljudi i sada je želimo učiniti dostupnom svima kojima je potrebna,” izjavio je Milleri.

Tržište rješenja za poboljšanje sluha još uvijek nije dovoljno razvijeno, slično situaciji s optikom u prošlosti, piše Poslovni Puls. Mnogi ljudi izbjegavaju slušna pomagala zbog stigme, neudobnosti, visoke cijene i ograničene dostupnosti. Nuance Audio naočale imaju za cilj premostiti te prepreke i pružiti modernu alternativu tradicionalnim slušnim pomagalima.

Ovaj inovativni proizvod mogao bi imati značajan utjecaj na živote 1,25 milijardi ljudi koji pate od blagog do umjerenog gubitka sluha. Uz kombinaciju napredne tehnologije i vrhunskog dizajna, EssilorLuxottica želi osigurati bolju dostupnost rješenja za sve kojima je potrebno poboljšanje sluha.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno