Honor će ove godine lansirati sklopivi telefon koji se preklapa vertikalno, rekao je izvršni direktor te tvrtke. Označio je tako prvi prodor kineske tehnološke tvrtke u takav smjer preklopnog stila pametnog telefona koji su popularizirali brendovi poput Samsunga i Motorole.
“Preklopni” telefoni su pametni telefoni sa zaslonima koji se savijaju. Trenutačno na tržištu postoje dva stila — pametni telefoni koji se sklapaju poput knjige i oni koji se sklapaju okomito poput starinskog preklopnog telefona, ali bez vidljive šarke.
Odluka za lansiranje vertikalno preklopnog uređaja u skladu je s Honorovim prodorom u premium dio tržišta gdje želi izazvati tvrtke poput Samsunga i Applea.
Ove godine se pripremamo za lansiranje vertikalno preklopnog telefona – sada smo interno u završnoj fazi. Vrlo smo optimistični u pogledu sklopivih uređaja za budućnost.
George Zhao, izvršni direktor Honora
Honor već ima nekoliko sklopivih telefona na tržištu. Najnoviji je Honor Magic V2 koji je lansiran prošle godine. Ali svi Honorovi trenutni sklopivi uređaji zatvaraju se u stilu knjige.
Ulazak u vertikalno preklopne telefone izložit će Honor drugačijoj cjenovnoj razini. Preklopni telefoni, kao što je Samsungov Galaxy Z Flip 5, često su jeftiniji od sklopivih vodoravnih uređaja.
Vrhunski uređaji
Preklopivi uređaji se u svijetu pametnih telefona smatraju vrhunskim uređajima. Prodaja vrhunskih pametnih telefona, onih iznad 600 USD, porasla je 2023. dok je cjelokupno tržište opalo, prema Counterpoint Researchu. Ovo je jedan od razloga zašto Honor cilja na vrhunsko tržište, piše CNBC.
Prema Counterpoint Researchu, prodaja sklopivih telefona trebala bi porasti 40% u odnosu na prethodnu godinu. Na 22 milijuna jedinica u 2024. godini. Ali Neil Shah, partner u Counterpoint Researchu, rekao je da potražnja za preklopnim uređajem možda opada jer se očekivala velika cijena takvih uređaja.
“Vjerujem da će ovo stvoriti tržišnu prazninu za novije dobavljače da uđu ili se prošire u segmentu preklopa i testiraju tržište.”
Honor, koji se, kao rezultat američkih sankcija, odvojio od Huaweija 2020. nastojao je napredovati kao neovisan brend. Honor je rani uspjeh postigao u Kini. Sada mu je fokus na rastu na međunarodnim tržištima, gdje se još ne nalazi među 5 najboljih igrača na globalnoj razini.
Zhao je rekao da se nada da će u sljedećih tri do pet godina prodaja u inozemstvu premašiti Kinu.
Honor i umjetna inteligencija
Kao i većina proizvođača uređaja na MWC-u, Honor je hvalio potencijal umjetne inteligencije.
Za Zhaoa, vrijednost tehnologije doći će kada uređaj bude u stanju predvidjeti što biste željeli sljedeće učiniti.
Na primjer, možete dobiti poruku od prijatelja da se nađete na večeri, a uređaj će moći predvidjeti želite li otvoriti naziv restorana u aplikaciji za mapiranje ili odgovoriti na poruku.
Honorova strategija za budućnost je umjetna inteligencija za rekonstrukciju korisničke interakcije. Bit će temeljena na namjeri, interakciji korisnika. Tako da, eventualno, kada komunicirate sa svojim telefonom, on može razumjeti kakav je vaš zahtjev.
Na MWC-u, Honor je na svom Magic 6 Pro telefonu pokazao značajku pokretanu umjetnom inteligencijom koja može pratiti oči korisnika.
Tvrtka je također demonstrirala chatbot izgrađen na Metinom modelu Llama 2 AI.
Honor je prošle godine objavio svoju namjeru da izađe na burzu. Zhao je rekao da se vrše pripreme za početnu javnu ponudu, ali nema konkretnog vrmena kada bi se to trebalo dogoditi.