McDonald’s je u ponedjeljak izvijestio o kvartalnoj zaradi i prihodu koji su ispod očekivanja analitičara jer je u svim trgovinama prodaja pala.
Evo što je tvrtka izvijestila u usporedbi s onim što je Wall Street očekivao, na temelju ankete analitičara koju je proveo LSEG:
- Zarada po dionici: 2,97 USD prilagođeno naspram očekivanih 3,07 USD
- Prihod: 6,49 milijardi dolara naspram očekivanih 6,61 milijardi dolara
Div brze hrane izvijestio je o neto dobiti u drugom kvartalu od 2,02 milijarde dolara, ili 2,80 dolara po dionici, što je pad od 2,31 milijarde dolara, ili 3,15 dolara po dionici, godinu dana ranije. Isključujući troškove povezane s budućom prodajom južnokorejskog poslovanja i drugih predmeta, McDonald’s je zaradio 2,97 dolara po dionici.
Njegov kvartalni prihod od 6,49 milijardi USD bio je gotovo isti u usporedbi s razdobljem prije godinu dana, piše CNBC.
Smanjena prodaja u istim trgovinama
Prodaja u istim trgovinama McDonald’sa smanjila se za 1%, što je nedostajalo procjenama StreetAccounta za rast od 0,4%. Ovo je prvi put da je prodaja u istoj trgovini u cijeloj tvrtki pala od četvrtog kvartala 2020.
U SAD-u, McDonald’sova prodaja u istom dućanu smanjila se za 0,7% u kvartalu. Prije godinu dana lanac je izvijestio o rastu prodaje u istim trgovinama u SAD-u od 10,3%, zahvaljujući svom popularnom rođendanskom obroku Grimace.
Ali u 12 mjeseci od tada, veći broj ljudi je smanjio je potrošnju u restoranima. Što se posebice odnosi na lance brze hrane, koje ljudi više ne smatraju dobrima. McDonald’s je priopćio da je promet u njegovim američkim restoranima pao tijekom kvartala.
Rukovoditelji su prethodno upozorili da je konkurencija za kupce postala oštrija kako je potrošačko okruženje slabilo. McDonald’s naginje sniženjima kako bi vratio goste. Lanac je krajem lipnja, pet dana prije kraja kvartala, počeo nuditi obroke od 5 dolara.
McDonald’s pokušava privući kupce izvan SAD-a. Njegov međunarodni odjel za tržišta, koji uključuje velike segmente poput Francuske i Njemačke, zabilježio je pad prodaje u istoj trgovini za 1,1% u kvartalu.
Jedinica za međunarodna razvojna licencirana tržišta, koja uključuje Kinu i Japan, izvijestila je o padu prodaje u istoj trgovini od 1,3%. McDonald’s se još uvijek nosi s posljedicama bojkota brenda na Bliskom istoku. A prodaja u Kini i dalje je u problemima.