Microsoft je u četvrtak rekao da će objaviti četiri svoje video igre na konkurentskim konzolama. Phil Spencer, voditelj Microsoftovog odjela za igre, rekao je da odluka nije promjena njihove temeljne ekskluzivne strategije.
Unatoč tome, promjena signalizira spremnost za generiranje više prihoda od sadržaja koji se prije mogao reproducirati samo na Microsoftovom hardveru za igre.
Microsoft je u listopadu završio akviziciju istaknutog izdavača videoigara Activision Blizzard za više od 75 milijardi dolara. U drugom fiskalnom kvartalu, 11% prihoda koji je pritjecao u Microsoft, najvrjedniju javnu tvrtku na svijetu, bilo je vezano uz igre. Usluga Game Pass koja omogućuje pristup većem broju igara sada ima 34 milijuna pretplatnika. U odnosu na 25 milijuna prije dvije godine, objavila je tvrtka. Ali konzole Xbox Series X i Series S, koje su postale dostupne 2020., nisu se pokazale popularnima kao Sony PlayStation 5 ili Nintendo Switch.
Mislimo da je ovo zanimljiva prekretnica za nas. Iskoristit ćemo ono što neke druge platforme trenutno imaju kako bismo pomogli u rastu naših franšiza.
Phil Spencer, voditelj Microsoftovog odjela za igre
Konkretni naslovi se još ne znaju
Microsoft je odbio identificirati konkretne naslove. Ali Spencer je rekao da to neće biti Starfield, dugo očekivana igra koja je izašla u rujnu. Ili nadolazeći Indiana Jones and the Great Circle.
Spencer je rekao da su dvije od četiri “igre vođene zajednicom”. Dok su druge dvije manji naslovi koji nisu trebali biti ekskluzivni za Microsoftove vlastite sustave.
The Verge je prošli tjedan izvijestio da Microsoft planira izdati igru Indiana Jones, prethodno najavljenu za Xbox i Windows, na Sonyjevu PlayStation 5 uz Microsoftovu vlastitu konzolu i operativni sustav za osobno računalo. Naslov će doći od Bethesda Softworksa, podružnice ZeniMax Media, koju je Microsoft kupio za 8 milijardi dolara 2021. godine.
Mnogi obožavatelji Xboxa izrazili su frustraciju na društvenim mrežama, piše CNBC. Nagađaju da će Microsoft odustati od pokušaja da zadrži ekskluzivne igre na svojoj konzoli u budućnosti. Bez posebnog sadržaja koji se ne može reproducirati drugdje, neki su tvrdili, bilo bi manje razloga za nastavak ulaganja u Xbox hardver i softver.