Najveća globalna prehrambena kompanija, Nestlé, objavila je poslovne rezultate za prva tri mjeseca 2022. godine. Unatoč činjenici da je ekonomska kriza jedan od najčešće korištenih ekonomskih termina ovog kvartala, organski rast kompanije dostigao je 7,6%, sa realnim internim rastom (RIG) od 2,4% i rastom cijena od 5,2%.
Rast je bio prisutan na većini geografskih područja i kategorija, podržan povećanjem cijena, kontinuiranim rastom u maloprodaji i daljnjim oporavkom u kanalima prodaje izvan kuće. Ukupna prijavljena prodaja narasla je za 5,4% na 22,2 milijarde CHF (prvi kvartal 2021: 21,1 milijardu CHF).
U izvješću je navedeno i da se prodaja deviza smanjila za 0,8% te da je neto prodaja imala negativan utjecaj od 1,3%.
Nestlé je priopćio i da se upravljanje portfeljem uspješno nastavlja. U travnju je Nestlé Health Science završio kupovinu većinskog udjela u kompaniji Orgain, lideru u ishrani na bazi biljaka.
Nestlé je naveo i da su potvrđena predviđanja za 2022. godinu i da se očekuje organski rast prodaje od oko 5% i temeljnu maržu operativnog profita od trgovanja između 17,0% i 17,5%. Očekuje se povećanje osnovne zarade po dionici u stalnoj valuti i kapitalne efikasnosti.
“U prvim mjesecima ove godine, rat u Ukrajini izazvao je neopisivu ljudsku patnju. Ostajemo fokusirani na podršku našim tamošnjim kolegama, kao i pružanje humanitarne pomoći, dok stojimo uz međunarodnu zajednicu u pozivu za mir. Usprkos izazovnom okruženju, ostvarili smo snažan organski rast prodaje sa otpornim realnim internim rastom. Povećali smo cijene na odgovoran način i vidjeli održivu potražnju potrošača. InflacijaInflacija je povećanje opće razine cijena u određenom vre... troškova nastavlja naglo rasti, što će zahtijevati daljnje određivanje cijena i ublažavanje mjera tokom godine”, istakao je Mark Schneider, glavni izvršni direktor kompanije Nestlé.
Nestlé je u Bosni i Hercegovini u prvom kvartalu ove godine ostvario organski rast od 8,3%. “Dobri rezultati su dokaz povjerenja naših potrošača u kvalitetne i uvijek dostupne proizvode, ali i podrške koju pružamo lokalnoj zajednici. Samo u ovom kvartalu, ugroženim grupama na području Sjeverne Adriatic regije, koju čine Bosna i Hercegovina, Slovenija i Hrvatska, donirali smo prehrambene proizvode u vrijednosti većoj od jednog milijuna CHF”, rekao je Milan Dukić, voditelj prodaje kompanije Nestlé za BiH.