Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Nevjerojatne prodajne zvijezde u vašem timu

Kao vlasnik vjerojatno provodite puno vremena radeći sa svojim prodajnim timom kako biste bili sigurni da oni imaju sve informacije i da su prošli obuku potrebnu za prodaju vaših proizvoda ili usluga. Ali kada ste zadnji put potrošili vrijeme i energiju obučavajući ostatak zaposlenika kako prodati proizvod? Ako je prošlo neko vrijeme, vjerojatno ste već propustili dosta prodaja, piše Inc. Koji su to načini na koje možete pomoći da se svi u vašem timu nađu u prodajnom raspoloženju, čak i ako se boje kada je u pitanju prodaja…

Stvorite kulturu prodaje.

Najbrže rastuće kompanije su one u kojima svatko preuzima aktivnu ulogu u rastu poslovanja. Od osobe koja se javlja na telefon do predsjednika Uprave i svih između. U kompaniji postoji kultura prodaje kad god je to moguće. Ovo počinje tako što pomažete svima u vašem timu da uvide da kultura prodaje koristi svima – pomaže stvoriti prilike, sigurnost i stabilnost za sve članove tima, bez obzira na njihovu službenu titulu. Podijelite priče članova tima koji su uspjeli prodati nešto kupcima i pomozite proslaviti ove male pobjede.

Počnite s malim.

Jedan od najlakših načina da uključite svoj tim je vježbanje preporuka. Postoje trgovine u kojima blagajnice znaju podijeliti svoje preporuke na temelju sadržaja vaše košarice ili brzo istaknuti proizvode u vašoj košarici koje su osobno isprobale i zavoljele ih. Tako jednostavna i prirodna stvar koju zaposlenik može učiniti može biti vrlo moćan prodajni alat kada se pravilno koristi. A pritisak da se “zatvori” prodaja je vrlo nizak, pa čak i najustravljeniji članovi tima mogu s lakoćom usvojiti ovu tehniku.

Vježbajte “uočavanje plijena”.

Još jedan način da povećate svoju prodaju u cijelosti je da zajedno postanete bolji u uočavanju potencijalnih kupaca. Ovdje počinjete primjećivati ​​signale da je potencijalni klijent ili spreman za kupnju ili da traži nadogradnju ili dodatni proizvod. Uvježbajte svoj tim da počne postavljati prava pitanja u svakodnevnim interakcijama, a zatim im dajte upute kojim procesom da te potencijalne kupce prebace drugom članu tima kako bi pratio i zaključio prodaju. To ne samo da će povećati broj potencijalnih kupaca koje vaš prodajni tim dobiva, već će vašem cijelom timu dati priliku da aktivno sudjeluje u procesu prodaje bez obzira na njihovu titulu i radno mjesto.

Vježbajte „govor za lift“

„Elevator pitch“ (govor za lift)— brzi je sažetak vaše prošlosti i iskustva. Razlog zašto se zove baš elevator pitch je taj što bi trebao biti dovoljno kratak da se iznese tijekom kratke vožnje dizalom.

Vaš prodajni tim prodajni govor zna napamet. Ali kad netko pita vašeg IT stručnjaka u liftu za koga radi, imate li pojma što on kaže? Ne prepuštajte ovo slučaju. Umjesto toga napišite scenarij i često ga vježbajte s cijelim timom. Koristite nešto poput ovoga:

Formula: “Znate kako __[unesite bolnu točku broj 1 na ciljnom tržištu koju rješavate]___, ono što mi radimo je ___[unesite svoje najveće rješenje i dobrobit u tu bolnu točku]___.”

Jednostavna je, točna i pomaže svima da dođu na istu stranicu.

Uz malo prakse, svatko može postati prodavač u vašoj kompaniji. Usredotočujući se na prodajnu kulturu, započinjući s malim, uočavajući potencijalne klijente i vježbajući svoje “govore za lift”, mogli biste se iznenaditi tko sve može postati prodajna zvijezda u vašem timu.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno