Osobno brendiranje je način na koji prezentirate sebe, vlastite vještine, znanja, iskustvo i stručnost. Vlastito brendiranje treba pomoći kako biste se diferencirali od konkurencije. Naime, to je vaš jedinstveni faktor razlikovanja. To je vaš ugled i vaš imidž.
Ne zaboravite da živimo u digitalnom dobu. Snaga društvenih mreža i osobnog brendiranja je neosporna. Izgradnja osobnog brenda putem društvenih mreža može značajno poboljšati vaše karijerne izglede, kredibilitet i utjecaj. Identificiranjem svoje jedinstvene vrijednosti. Neka to bude smjernica za kreiranje jedinstvenog sadržaja, koji će zainteresirati publiku. Nakon kreiranja, neophodno je zadržati interes publike kako bi izgradili snažan osobni brend koji se ističe na pretrpanom tržištu.
Motiv može biti zanat koji će se istaknuti od konkurencije. Motiv može biti profesionalno napredovanje u karijeri ili poduzetnik koji želi dodatno učvrstiti poziciju na tržištu. Ulaganje u osobni brend je korak prema dugoročnom uspjehu.
Korištenjem snage društvenih mreža, možete transformirati svoje osobno brendiranje u moćan alat za postizanje ciljeva i ostavljanje trajnog utiska na publiku.
Ne zaboravite – osobno brendiranje se gradi offline i online
Sliku koju stvarate online o sebi i svome brendu mora pratiti i offline brendiranje. Brend kreirate izgledom, jasnim porukama, ponašanjem, dijeljenjem znanja, prisutnosti online i offline. Drugim riječima, ne možete poslovno zagovarati jedna stajališta i vrijednosti, a privatno živjeti nešto drugo. Svakako nikako ne smijete smetnuti s uma da osobno brendiranje nije jednokratna marketinška kampanja već maraton.
Kako krenuti s osobnim brendiranjem
Danas ne nedostaje kanala za kreiranje osobnog brenda. Trebate se odlučiti hoćete li koristiti društvene mreže, web-stranice, intervjue za medije, pisanje stručnih članaka u vidu opinion makera, dijeljenje znanja i iskustava na konferencijama ili podcastima. Osobnim brendiranjem želite postati prepoznatljivi na određenom području u kojem ste ekspert. Kada netko čuje za vaše ime, da odmah ima jasnu asocijaciju u čemu ste stručnjak.
Ovisno o tome što su ciljevi vašeg brendiranja, koristit ćete neki od već spomenutih kanala. Iznimno je bitno definirati publiku, kome se obraćate.
Kvalitetnim targetiranjem stječete kredibilitet u svom području, te tržište počinje prihvaćati vaš brend kao relevantnog opinion makera za određene teme.
Kada kreirate sadržaj, svakako obratite pažnju da to bude unikatno. Potrebno je osmisliti uvjerljivu priču o sadržaju. Tako da vaši postovi na blogu, videozapisi, podcasti ili postovi na društvenim mrežama koji podržavaju osobni brend izazivaju pažnju čitatelja. Svakako, komunikacija može biti I dvosmjerna.
Ponudite savjet, pomoć i podršku. Prilikom gradnje vlastitog brenda možete ponuditi besplatne online tečajeve. Kasnije, isti mogu prerasti u stručne tečajeve. Vratite svojoj zajednici i profesionalnoj mreži kako biste izgradili povjerenje i dugoročno stekli više.
Osobno brendiranje – izbjegnite ove greške
Ukoliko pogledamo društvene mreže, one počivaju na konceptu samopromocije. U određenim situacijama se radi o privatnom životu, a u drugim o profesionalnom životu. Vlastiti brend podrazumijeva prije svega intenzivno ulaganje vremena u novo, briljantno “ja”.
Međutim, mnogi prilikom kreiranja sadržaja zadovoljavaju ispraznim frazama kao što su “Ja sam stručnjak za kreiranje sadržaja”, “Ja sam marketinški čarobnjak” ili “Pomažem kompanijama da dosegnu vrh”. Sadržaji poput navedenih zasigurno neće pomoći u dostizanju željenih efekata, a publiku neće uvjeriti u Vaše unikatne mogućnosti.
“moja reputacija dolazi prije mene”
Važnost osobnog brendiranja
Nedajte da vaše poruke zvuče bahato. Često je osobno brendiranje, za dio publike, na granici bahaćenja. Nije baš preporučljivo da poruke zvuče iznimno važno, pametno i uspješno. Superlativi nažalost neće impresionirati klijente. Opasno je napuhati svoj imidž prenemaganjem.
Svakako potrebno je voditi računa kako osobni brend ne bi štetio vašoj privatnosti. Ukoliko pažljivo izgradite osobni brend kako biste autentično dijelili svoj profesionalni život i interese, moguće je zaštititi svoj osobni život.
Zapamtite – pokažite zbog čega ste jedinstveni
Osobno brendiranje je prezentacija marketinga sebe i vlastite karijere kao brenda. To podrazumjeva identificiranje i komuniciranje onoga što vas čini jedinstvenima, zapamćenima i vrijednima. Osobno brendiranje odnosi se na prikazivanje vaših vještina, iskustva i osobnosti kako biste se istaknuli na pretrpanom tržištu.
Autor: financa.ba
Prilikom preuzimanja obvezno navesti izravni link na članak.