PwC je obavijestio svoje zaposlenike da će pratiti njihova radna mjesta. Tako bi osigurao da svi provode najmanje tri dana tjedno u uredu ili kod klijenata.
U dopisu poslanom 26.000 zaposlenicima u Velikoj Britaniji, PwC je najavio da će pratiti učestalost rada od kuće. Na sličan način kao što prati broj odrađenih sati. Tvrtka, članica Velike četvorke računovodstvenih firmi, uvede ovaj nadzor kako bi osigurala prisustvo zaposlenika u uredu ili kod klijenata.
Nadzor rada na daljinu, koji zahtijeva da partneri i zaposlenici provedu 60% svog vremena s klijentima ili u uredu, počet će u siječnju. PwC je ovu promjenu opisao kao prelazak s “hibridne ravnoteže rada” na “osobniji rad”.
Svaki zaposlenik će mjesečno primati informacije o svojoj “individualnoj radnoj lokaciji”. Ti će podaci biti dijeljeni s PwC-ovim trenerima za karijeru, izvještava Bonitet.
“Od siječnja ćemo početi dijeliti podatke o vašoj radnoj lokaciji na mjesečnoj bazi, slično kao što radimo s podacima o naplativim satima,” izjavila je izvršna partnerica Laura Hinton u memorandumu za zaposlenike. “Ova mjesečna izvještavanja pomoći će nam da osiguramo pravednu i dosljednu primjenu nove politike širom cijelog poslovanja.”
Umjesto disciplinskih mjera, dovoljno objašnjenje
“Hibridni pristup donosi mnoge prednosti, no ranije smjernice, koje su zahtijevale prisustvo u uredu ili kod klijenata dva do tri dana tjedno, bile su nejasne i otvorene za tumačenje,” objasnio je PwC, dodajući da je prethodno očekivano da zaposlenici provode dva do tri dana tjedno u uredu ili s klijentima.
U izjavi za Guardian, Hinton je istaknuo da je osobni kontakt ključan za poslovanje poput njihova te da nova politika pomaže uspostaviti bolju ravnotežu u radnom tjednu.
“U isto vrijeme, i dalje ćemo pružati fleksibilnost putem hibridnog rada,” dodala je.
Zaposlenici koji ne ispune zahtjev od tri dana bit će zamoljeni da obrazlože svoj slučaj. “Nadamo se da ćemo moći pronaći neformalno rješenje prije nego što poduzmemo bilo kakve disciplinske mjere,” izjavio je glasnogovornik PwC-a.
Početkom godine, konkurentska tvrtka EY započela je analizu podataka o unosu kartica zaposlenika kako bi pratila učestalost njihovog dolaska u ured.