Mate Rimac i Sandro Mur uložili su u food-tech startup Juicefast braće Dravinec.
Njihove će investicije omogućiti Juicefastu da nastavi razvijati inovativnu tehnologiju proizvodnje te da se proširi na ostatak europskog tržišta. Juicefast je food-tech startup koji je pronašao način za kompletno nutritivno rješenje s hladno cijeđenim sokovima i nutritivno izbalansiranim obrocima. Osnovali su ga početkom 2020. braća David i Marko Dravinec. Od tada uspješno raste na domaćem tržištu i osvaja sve više ljubitelja zdravog života i prehrane.
Sve što Juicefast proizvodi je 100 posto prirodno, bez aditiva i konzervansa, a sigurnost proizvoda postiže se korištenjem najmodernije tehnologije obrade visokim tlakom.
Ova Rimčeva i Murova investicija samo je još jedan primjer ulaganja svjetskih poduzetnika u mlade domaće tvrtke i poticanja rasta startup ekosustava u Hrvatskoj.
‘U posljednjih nekoliko godina podržao sam i investirao u nekoliko domaćih poslovnih poduhvata u ranim fazama, s ciljem jačanja domaćeg startup ekosustava. Kada razmatram koga podržati, najvažniji mi je tim iza projekta, skalabilnost izvan granica Hrvatske i potencijal utjecaja na rast hrvatskog gospodarstva i stvaranje radnih mjesta. Priča o mom ulasku u Juicefast dosta je neobična. David mi je poslao kratak mail u kojem je predstavio sebe i brend. Iako dobivam velik broj sličnih mailova, želio sam saznati više o Juicefastu jer se odmah vidi kada netko zna što radi i profesionalno pristupa. Kada smo se upoznali, prepoznao sam potencijal projekta i Davidovu strast potkovanu s upornošću koja je potrebna za stvaranje tvrtke. David i ekipa imaju jasnu viziju razvoja, a vjerujem da će tržište na kojem se nalaze biti sve važnije i veće u budućnosti. Nakon prvog upoznavanja, brzo smo dogovorili investiciju’, izjavio je Rimac.
Poznati investitor
Osnivač tvrtke Bellabeat i poznati investitor Sandro Mur, koji je svojim poslovnim instinktom i strašću za tehnologijom postao jedan od najuspješnijih hrvatskih poduzetnika, želi pomoći mladim startupima da ostvare svoje snove.
‘Juicefast je brend čije sam proizvode prije svega privatno koristio. Onda sam kroz vrijeme shvatio koliki potencijal postoji u cijeloj priči. Navikli smo da je tech sektor područje u kojem se događaju najveći iskoraci u startup industriji. Ali ja sam siguran da su zdrave životne navike i sve ono što Juicefast predstavlja – budućnost. Imaju viziju i strast, a sada, uz našu podršku i resurse, i priliku da se šire i rastu. Ovo je samo još jedan korak prema stvaranju uspješnih hrvatskih brendova koji će osvojiti svijet’, rekao je Mur.
‘Na tržištu Hrvatske do sada imamo više od 50.000 klijenata i više od 500 mjesečnih pretplatnika. Nedavno smo otvorili i tržište Slovenije, gdje također očekujemo odlične poslovne rezultate. Tvrtka trenutno ima 20 zaposlenih, ali planiramo i nova zapošljavanja. Do sada smo prodali već preko 3.000.000 bočica soka, što je dosta fora informacija’, kazao je osnivač Juicefasta David Dravinec.
Izvor: tportal