Prema navodima Ad Agea, velike kompanije i brendovi počinju zahtijevati poboljšane sigurnosne mjere u svojim ugovorima s oglašivačkim agencijama. Strahujući kako bi tehnologija generativne umjetne inteligencije mogla ukaljati konačni proizvod s kreativnim otiskom nekog drugog brenda. Također izražavaju zabrinutost zbog moguće (zlo)upotrebe vlastitog intelektualnog vlasništva u obuci AI modela.
Ovaj stav u potpunoj je suprotnosti s prioritetima samih oglašivačkih agencija, piše Ad Age. One sve više prihvaćaju različite AI tehnologije, generativne ili druge, kako bi se uhvatili u koštac s proizvodnim zadacima.
“Nedavno smo osvojili tri nova poslovna projekta. Zanimljivo, u ugovoru o glavnim uslugama piše, “Nije vam dopušteno koristiti AI bilo koje vrste, bez prethodne autorizacije,'”. Naveo je anonimni izvršni direktor oglašivačke agencije za Ad Age. “Dakle, ne smijemo koristiti AI niti za koncepte, a ne samo za finalne prizvode.”
Ad Age također ističe kako ove zabrinutosti nisu nastale nedavno. Pozivajući se na prošlogodišnje izmjene smjernica američkog Udruženja nacionalnih oglašivača za brendove. Ažurirane smjernice tako savjetuju kompanijama da uključe klauzule o AI-u. Moraju tražiti suglasnost u svojim ugovorima s marketinškim i oglašivačkim agencijama. Ovih uputa se kompanije očigledno počinju pridržavati, navodi PoslovniPuls.
U zadnje vrijeme oko kompanija koje se bave razvojem AI-a ima sve više kontroverzi. OpenAI-a, tvorca ChatGPT-a i DALL-E-a, tuži jedan od suosnivača, Elon Musk. On tvrdi kako je kompanija prekršila svoj osnivački sporazum o razvoju AI-a za dobrobit čovječanstva, a ne radi dobiti.
Njihovi problemi, međutim, nisu tu stali. Najpopularnija AI kompanija na svijetu suočila s kritikama nakon intervjua Wall Street Journala s glavnom tehnološkom direktoricom OpenAI-a, Mirom Murati, koja “nije sigurna” kako je treniran njihov najnoviji AI video alat Sora.