Talijanski regulator za zaštitu tržišnog natjecanja otvorio je istragu o mogućem napuhavanju cijena ulaznica u rimski Colosseum. Ulaznice za ovu atrakciju posjetitelji gotovo i ne mogu kupiti u slobodnoj prodaji.
Najpopularnija turistička destinacija u Italiji svake godine privuče milijun posjetitelja, koji se često žale da ne mogu nabaviti ulaznice u otvorenoj prodaji jer ih velike turističke agencije rezerviraju tjednima unaprijed i zatim nude u paketu sa skupim vođenim turama.
Ulaznice se masovno kupuju automatiziranim sustavom kupnje, utvrdio je regulator, pokrenuvši istragu o praksi službenog prodavatelja CoopCulture i četiriju turističkih kompanija.
Čini se da CoopCulture nije osmislio odgovarajuće sustave koji bi onemogućili gomilanje ulaznica. Tako su potrošače lišili mogućnosti kupnje ulaznica po uobičajenoj cijeni, objasnio je regulator.
Ulaznica stoji 18 eura, no podaci na službenoj internetskoj stranici pokazali su da su do 7. kolovoza ostale samo tri slobodne ulaznice. Internetske stranice turističkih agencija nude brojne ture s cijenama ulaznica u rasponu od 37,50 do 74 eura. Kako piše HRT, nitko nije želio komentirati informaciju o istrazi.
Voditelj udruge za zaštitu prava potrošača Codacons Carlo Rienzi rekao je da preprodaja ulaznica Italiju stoji milijune eura.
Tražimo od vlade da uvede nove uredbe koje će zaustaviti preprodaju i propisati vrlo stroge kazne.
Carlo Rienzi