Njemački Volkswagen (VW) planira predstaviti još deset modela električnih vozila do 2026., navodi novinska agencija Patria. Također, strategija ovog brand-a je zadržavanje tržišta u Kini. Kao što je jučer pisala financa.ba, etablirani strani brendovi gube tlo u odnosu na spretne lokalne konkurente.
Volkswagen, najprodavaniji brand osobnih vozila na kineskom tržištu se nalazi desetljećima. Jedan je od naslijeđenih stranih automobilskih brendova čiji se udio na najvećem svjetskom automobilskom tržištu smanjuje. Tržište gube zbog nemogućnosti praćenja kineskih konkurenata u lansiranju električnih automobila. U prošloj godini VW je zabilježio pad prodaje za 3,6 posto na 3,18 milijuna vozila.
U veljači je kineski proizvođač električnih vozila BYD prodao više automobila od automobila marke Volkswagen. Tako je postao najprodavaniji brand osobnih automobila u Kini drugi mjesec u posljednjih pola godine.
Otkrivajući u utorak vrhunski ID.7 EV model, Schafer je rekao da Volkswagen planira da predstavi još deset EV modela do 2026. godine, prenosi RTCG.
Volkswagen je ranije najavio da namjerava ubrzati vrijeme izlaska novih modela na tržište. Dosadašnji vremenski period od četiri godine pokušat će smanjiti na prosjek od 2,5 godina za svoje kineske partnere. Djelimično daljnjom lokalizacijom istraživanja i razvoja za kineske modele.
Schafer je rekao da kompanija ulaže velika sredstva sa svojim kineskim partnerima u zajedničkom ulaganju u dizajn, proizvodnju, kao i istraživanje i razvoj, dodajući da ima do dvije tisuće programera u svom centru za istraživanje i razvoj u pokrajini Anhui.
Kao VW, ostajemo čvrsto predani Kini. Naše načelo vodilja je razvoj u Kini, za Kinu punom brzinom.
Thomas Schafer, izvršni direktor VW ličnih automobila, govoreći na sajmu automobila u Shanghaiju.