Walmart je odlučio kupiti TV proizvođača Vizio, saopćile su kompanije. Obzirom da najveći SAD trgovac na malo razvija svoj visoko profitabilan oglasni posao.
Maloprodajni lider će kupiti Vizio za 2,3 milijarde dolara, ili 11,50 dolara podionici, u gotovini. Najveći trgovac na malo je informirao javnost o akviziciji nakon što je prijavio zaradu u četvrtom kvartalu, piše Biznis.rs. Dionice Vizia, porasle su 15 posto nakon što su se pojavili izveštaji o dogovoru.
Walmart i njegov lanac skladišta Sam’s Club dugo su bili glavni prodavci Vizio uređaja. Ali kupovinom kompanije, reklamirali su potencijal da unaprijedi svoje reklamno poslovanje preko Vizio-ovog SmartCast operativnog sustava.
Kako teži većim profitima, maloprodajni gigant je pokušao da proširi svoj medijski biznis Walmart Connect. On dolazi sa većim profitnim maržama od prodaje namirnica ili odjeće. Prodaja oglašavanja porasla je za 22 posto u četvrtom kvartalu.
Vjerujemo da je Vizio operativni sustav fokusiran na potrošača pruža sjajna iskustva gledanja po atraktivnim cijenama. Također, vjerujemo da omogućava profitabilan i brzorastući posao oglašavanja.
Seth Dallaire, izvršni potpredsednik i glavni direktor prodaje Walmarta
Ovaj potez dolazi kada Walmart pokušava “uči u utakmicu” sa rastućim segmentom reklama kompanije Amazon. Walmartova kontrola Vizio platforme omogućit će poduzećima koja se oglašavaju kod prodavača veći doseg. U saopćenju za tisak, Walmart je rekao da Viziov SmartCast sustav ima 18 milijuna aktivnih naloga. Prodavac je, također, rekao da bi mogao da ponudi „inovativne televizijske i kućne zabave i medijska iskustva“ kada kupi proizvođača televizora.