Xiaomi je ovoga tjedna objavio kvartalno financijsko izvješće, koje pokazuje da su im brojke u značajnom padu. Naime, prihod za razdoblje od srpnja do rujna 2022. godine, iznosio je malo manje od 10 milijardi dolara. To je za 10 posto manje nego u trećem kvartalu prošle godine.
Neto dobit pala je čak 59 posto na godišnjoj razini (294 milijuna dolara). Razlog tome moglo bi biti ulaganje od 116 milijuna dolara u Xiaomi Automobile. To je relativno nedavno osnovana tvrtka za proizvodnju električnih vozila. Otkriveno je, stoga, da su ulaganja u istraživanja i razvoj porasla za 25 posto u usporedbi s prošlom godinom. Na tim odjelima radi čak 48 posto zaposlenika kineske tvrtke, prenosi Bug.
Nadalje, Xiaomi je otkrio i da ima 564 milijuna MIUI korisnika, odnosno 78,1 milijun više nego u istom razdoblju prošle godine. Od svih njihovih korisnika, samo ih je 141 milijun u Kini, točnije oko 25 posto. Tvrtka je, također, prodala 40,5 milijuna mobitela u trećem kvartalu ove godine, no isporuke su im pale za 7,8 posto na godišnjoj razini. Kao razlog za taj pad, navode „klimavu“ globalnu makroekonomsku klimu.
Xiaomi se našao na listi najinovativnijih kompanija u 2022. Kineska se tvrtka pohvalila da je na europskom tržištu dosegla drugo mjesto, dok je u Latinskoj Americi i Africi na trećem mjestu prema prodaji mobitela. Budući da je blagdanska sezona na pragu, pretpostavlja se da će Xiaomi u četvrtom kvartalu doživjeti blagi rast prihoda.