Utorak, 5 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Kineski Nio svoj novi hibrid neće prodavati u Kini

Kineski proizvođač električnih vozila Nio planira lansirati svoj prvi hibridni model 2026. godine. Izgledno je kako će ga prodavati samo na inozemnim tržištima, uključujući Bliski istok, sjevernu Afriku i Europu.

Nio je do danas proizvodio samo čisto električna vozila. Sada je odlučio proizvesti hibridno vozilo kako bi odgovorilo na izazove s kojima se suočavaju kineske tvrtke koje prodaju električna vozila na stranim tržištima, jer su strana tržišta postavila trgovinske barijere i sporije instaliraju uređaje za punjenje.

Razvoj hibrida s produženim dometom, pod brendom Firefly, navodno proizlazi iz sugestija Niovog glavnog investitora, investicijskog fonda iz Abu Dhabija CYVN Holdings, koji je rekao da bi to moglo povećati prodaju na tržištima Bliskog istoka, gdje još nema infrastrukture za masovno korištenje električnih vozila.

Vozilo bi trebalo biti lansirano krajem 2026., a isporuke će započeti 2027. godine. Model se neće prodavati u Kini, gdje će Nio nastaviti nuditi samo električna vozila s baterijama koje se mogu zamijeniti.

Kineski medij Yicai prvi je prošli tjedan izvijestio o planu tvrtke Nio da razvije hibridni model, ali tvrtka to još nije potvrdila. Iz Nia su samo rekli da će Firefly koristiti čistu EV tehnologiju.

Prvi model pod brendom Firefly

Nio će 21. prosinca predstaviti prvi model pod brendom Firefly, prenosi Reuters. Tvrtka računa na to da će se model dobro prodavati na europskom tržištu. Obzirom da ima dizajn koji zadovoljava preferencije europskih potrošača za okretnim malim automobilima.

Europska unija je uvela nove carine od više od 20 posto na Niova električna vozila za sljedećih pet godina povrh postojećih uvoznih carina od 10 posto. Iako električna vozila kineske proizvodnje podliježu carinama, hibridi su još uvijek izuzeti, što potiče planove za izvoz hibrida u Europu.

Nio je 2023. primio 2,03 milijarde eura ulaganja od CYVN Holdingsa. Što je značajno smanjilo pritisak na likvidnost kineskog proizvođača automobila, koji se borio s pokrićem dok je pokušao više ulagati u istraživanje i razvoj. Nio je u veljači 2024. godine za CYVN pristao licencirati svoju tehnologiju za električna vozila.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno