Elon Musk, najveći dioničar tvrtke Twitter, u subotu je predložio niz promjena na Twitter Blue premium pretplatničkoj usluzi ovog diva društvenih medija, uključujući smanjenje cijene, zabranu oglašavanja i davanje opcije plaćanja u kriptovaluti dogecoin.
Musk, koji je objavio da ima 9,2% udjela u Twitteru prije samo nekoliko dana, dobio je mjesto u njegovom upravnom odboru, što je potez koji je neke zaposlenike Twittera natjerao u paniku zbog budućnosti i njegove sposobnosti moderiranja sadržaja.
Twitter Blue, pokrenut u lipnju 2021., prva je Twitterova pretplatnička usluga i nudi “ekskluzivni pristup premium značajkama” na osnovi mjesečne pretplate, navodi Twitter. Dostupan je u Sjedinjenim Državama, Kanadi, Australiji i Novom Zelandu.
U objavi na Twitteru, čelnik proizvođača električnih vozila Tesla predložio je da korisnici koji se prijave na Twitter Blue trebaju platiti znatno manje od trenutnih 2,99 USD mjesečno, te da dobiju kvačicu za autentifikaciju kao i opciju plaćanja u lokalnoj valuti.
“Cijena bi vjerojatno trebala biti ~2$ mjesečno, ali plaćeno 12 mjeseci unaprijed, te da račun ne dobiva kvačicu 60 dana i bude suspendiran bez povrata ako se koristi za prijevaru/spam”, rekao je Musk u tweetu.
“I treba biti bez reklama”, predlože Musk. “Moć korporacija da diktiraju politiku uvelike se povećava ako Twitter ovisi o novcu za oglašavanje kako bi preživio.”
Plaćanje kriptovalutama i pretvaranje sjedišta tvrtke u sklonište za beskućnike
Musk je također predložio opciju plaćanja dogecoinom i pitao korisnike Twittera za mišljenje.
Twitter je odbio komentirati Muskove prijedloge.
Tvrtka već dopušta ljudima da daju napojnicu svojim omiljenim kreatorima sadržaja koji koriste bitcoinBitcoin je decentralizirana, distribuirana, anonimna platna .... Twitter je prošle godine rekao da planira podržati autentifikaciju za NFT-ove, koji su digitalna imovina kao što su slike ili videozapisi koji postoje na blockchainuTermin blockchain jednostavno se može prevesti na hrvatski ....
Musk je također pokrenuo anketu na svom Twitter računu – koji ima više od 81 milijun sljedbenika – pitajući se treba li sjedište tvrtke u San Franciscu biti pretvoreno u sklonište za beskućnike jer se “nitko ne pojavljuje (da bi tamo radio)”. Anketa je u sat vremena dobila više od 300.000 glasova, a 90% je odgovorilo potvrdno.
Izvor. Reuters