Nike će u SAD nastaviti s izravnom prodajom svojih proizvoda na Amazonu prvi put od 2019., potvrdio je CNBC.
Nike je svoju robu prestao prodavati na veliko na Amazonu prije šest godina kao dio nastojanja da izravnije distribuira kupcima i ima veću kontrolu nad iskustvom kupovine. U to vrijeme, Nike i nekoliko brendova poput popularnog proizvođača cipela Birkenstock prekinuli su veze s Amazonom zbog rastuće zabrinutosti oko krivotvorenih proizvoda na prostranom tržištu treće strane tvrtke.
Glasnogovornik Nikea rekao je u srijedu da tvrtka ulaže u svoje tržište kako bi “potrošačima gdje god i kako god odluče kupovati” ponudila više proizvoda i usluga.
“To uključuje širenje na nove digitalne račune, uključujući Amazon u SAD-u, nove fizičke partnere poput Printempsa, podizanje maloprodajnih iskustava na tržištu i pokretanje Nikeovog konverzacijskog pretraživanja pokretanog umjetnom inteligencijom kako bi se poboljšale naše online usluge”, rekao je glasnogovornik u izjavi.
Amazon je u e-poruci za CNBC rekao da će „uskoro početi izravno nabavljati mnogo širi asortiman Nike proizvoda kako bi proširio izbor za američke kupce“.
Prije sporazuma, na Amazonu je bio dostupan ograničen izbor Nike proizvoda putem prodavača trećih strana. No, Nike je bio „zatvoreni“ brend na Amazonu, što znači da je bio vrlo ograničen kako bi se spriječila krivotvorena i nekvalitetna roba. I Apple i L’Oreal su među zatvorenim brendovima na Amazonu.
Sporazum predstavlja pobjedu za Amazon, koji je nastojao privući više vrhunskih brendova na svoju platformu. Amazon je postigao rani uspjeh s online odjećom prodajući širok asortiman osnovnih proizvoda popularnih brendova i vlastitih privatnih brendova. Posljednjih godina pomaknuo se na viši segment tržišta otvaranjem online trgovina luksuzne mode. Amazon je krajem prošlog mjeseca pokrenuo trgovinu sa Saks Fifth Avenue s odabranim asortimanom luksuznih brendova poput Dolce & Gabbana.