Često vam se događa da jednostavno imate osjećaj da ni u jednom poslu koji radite niste dali svoj maksimum? Ovdje ne mislimo samo na posao za koji dobivate plaću, već i na sve ostale koji su vaša svakodnevica.
Kako biste na kraju bili produktivniji i na kraju dana zadovoljniji svojim rezultatima, pokušajte slijediti pravilo “četiri P” – piše bankar.me.
Planirajte – dobro je za svaki posao planirati unaprijed. U koje vrijeme će se raditi, kojim tempom, na koji način… Cilj je da se završi što prije, ali i da bude kvalitetno, pa je planiranje ključno.
Pripremite se – kažu da je dobra priprema pola dobro obavljenog posla. Zašto onda to stvarno ne učiniti uvijek? Nije li puno bolji osjećaj kad znaš da si već puno napravio, a zapravo još nisi ni krenuo u realizaciju.
Pohvalite – ako vas nema tko drugi pohvaliti, pohvalite se za nešto što ste dobro učinili. Budite sami sebi podrška i motivacija, jer samo tako ćete napredovati i biti ponosni na sve što radite.
Pozovite – ako vam trenutno nešto ne ide od ruke, a znate kome ide, nazovite ga, pitajte za savjet. Ovdje, naravno, ne mislimo da će netko drugi raditi vaš posao, već da vam može dati ideju kako nešto prije i na najbolji način završiti. To ne znači da se toga ne biste sami sjetili, ali možda će vam trebati više vremena da to učinite. Nikada nije sramota nazvati i potražiti pomoć, to trebamo zapamtiti.
Vjerujemo da, iako su ovi savjeti samo mali dio onoga što nam može pomoći da budemo puno bolji, brži i produktivniji u obavljanju svojih dužnosti, od nečega se mora krenuti.
Zašto onda princip “četiri P” ne bi bio i vaša polazna točka za uspjeh?