Subota, 11 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Nintendo – prodaja Switch-a premašila 100 milijuna komada

Prodaja Nintendo Switch konzole nadmašila je Wii, ali globalna nestašica poluvodiča natjerala je japanskog gaming diva da smanji svoje planove vezane za ovaj uređaj.

Nintendo je prodao 103,54 milijuna komada Switcha od njegovog izlaska početkom 2017. Wii-ja je prodao nešto iznad 101,63 milijuna komada od njegovog izlaska 2006. Tvrtka više ne proizvodi Wii.

To je velika prekretnica za Switch, jer je Wii bio jedna od najpopularnijih Nintendovih konzola. Međutim, Switch još uvijek zaostaje za prodajom originalnog ručnog Gameboya i kasnije generacije Nintendo DS.

Kako prenosi CNBC, tvrtka je priopćila da je u devet mjeseci do kraja prosinca prodala 18,95 milijuna komada Switch-a, koji uključuje i ručni Switch Lite. To je pad od 21,4% na godišnjoj razini.

Sada očekuju kako će prodati 23 milijuna komada Switch-a u svojoj fiskalnoj godini koja traje do kraja ožujka, što je manje u odnosu na prethodnu prognozu od 24 milijuna.

Switch vs Wii

Nintendo, kao i mnoge druge tehnološke kompanije, bori se s nedostatkom komponenti, posebice poluvodiča koji napajaju njihove uređaje.

“Isporuka poluvodiča i drugih komponenti ostala je neizvjesna od početka ove fiskalne godine. Također, kašnjenja u distribuciji ostaju neriješena, sve to ima veliki utjecaj na proizvodnju i logistiku”, rekli su iz Nintenda.

Nedostatak poluvodiča znači da Nintendo ne može proizvesti dovoljno konzola da zadovolji potražnju za Switch-om.

Smanjenje dolazi nakon što je Sony u srijedu smanjio svoje cjelogodišnje predviđanje rezultata prodaje PlayStationa 5 sa 14,8 milijuna komada na 11,5 milijuna.

Digitalni kanali

Za zadnji kvartal prošle godine, Nintendo je izvijestio o prihodu od 695,94 milijarde jena (6,06 milijardi dolara), što je porast od 9,6% u odnosu na prethodnu godinu. Operativna dobit porasla je gotovo 10% na godišnjoj razini i to na 252,6 milijardi jena.

Unatoč padu prodaje Switch hardvera, korisnici i dalje kupuju igre online, zbog čega se prihodi i dobit ipak povećavaju.

Digitalna prodaja, koja uključuje online preuzimanja igara i dodatnih sadržaja, iznosila je 110,8 milijardi jena u prosincu, što je 31% više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. To je potaknuto uspjehom prvih generacija Nintendo igara uključujući Pokemon Brilliant Diamond, Pokemon Shining Pearl i Mario Kart 8 Deluxe.

Prošlog mjeseca, Nintendo je objavio novu igru pod nazivom Pokémon Legends: Arceus s dodatnim naslovima koji su planirani za kasnije ove godine.

Pokemon Legends Arceus

Snažna prodaja softvera potaknula je japanskog gaming diva da revidira svoje prognoze za financijsku godinu koja završava ožujkom 2022. Nintendo sada očekuje operativni profit od 560 milijardi jena, u odnosu na prijašnje predviđanje od 520 milijardi jena.

Tvrtka također očekuje da će prodaja Nintendo Switch softvera biti 220 milijuna komada u odnosu na prethodnu prognozu od 200 milijuna komada.

Akvizicije?

Nintendo-va zarada prati akvizicije njegovih dvaju najbližih rivala. Microsoft je prošlog mjeseca prijavio akviziciju Call of Duty Activisiona u vrijednosti 68,7 milijardi dolara. Samo nekoliko dana kasnije, Sony je akvizirao Bungie za 3,6 milijardi dolara.

Sony i Microsoft nastojali su izgraditi svoje intelektualno vlasništvo tijekom posljednjih nekoliko godina i povećati broj naslova koje su sami razvili. Nintendo je bio manje agresivan u akvizicijama jer ima dugogodišnju povijest popularnih likova i igara kao što su Pokemon i Mario.

Super Mario

Predsjednik Nintenda Shuntaro Furukawa rekao je na tiskovnoj konferenciji da tvrtka nije protiv dogovora, ali je dodao: “Ne bi bila dobra stvar da se sada iznenada dovedu ljudi koji uopće ne razmišljaju na Nintendov način.”

Daniel Ahmad, viši analitičar u Niko Partnersu, rekao je da je Nintendo “izuzetno selektivan” u pogledu svojih ulaganja, ukazujući na akviziciju Next Level Games prošle godine. Ovaj studio već pravi igre za Nintendo.

“Ako bi Nintendo u budućnosti trebao pojačati M&A [spajanja i akvizicije], očekivali bismo da se usredotoče na tvrtke u kojima već imaju razvijen radni odnos”, rekao je Ahmad.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno