Upravo digitalni marketing u današnje doba nalazi svoju široku primjenu u raznim industrijama i predstavlja temeljnu stratešku odrednicu poslovanja svih subjekata iz sektora.
U današnjem, turbulentnom, poslovanju nameće se pitanje kako uopće poboljšati prepoznatljivost branda, odnosno kako iskoristiti današnje tehnologije za razvoj uspješnoga branda?
U tom nam smislu digitalni marketing pruža velike mogućnosti koje valja iskoristiti. Upravo digitalni marketing u današnje doba nalazi svoju široku primjenu u raznim industrijama i predstavlja temeljnu stratešku odrednicu poslovanja svih subjekata iz sektora.
Alati digitalnoga marketinga ključni su kada je u pitanju brandiranje, bilo da se radi o osobi, proizvodu i/ili poslovnom subjektu. Obzirom na to da se pojavom internetskog marketinga, prvenstveno društvenih mreža, omogućila dvosmjerna komunikacija i sami potrošači imaju mogućnost sudjelovati u razvoju branda.
Percepcija branda stvara se tako indirektnim putem od strane potrošača koji putem društvenih mreža dijele svoj doživljaj i to zapravo predstavlja garanciju za uspješan razvoj branda. S pozicije agencije koja aktivno radi na izgradnji branda, treba se voditi računa o svim alatima koji pružaju povratnu informaciju od strane korisnika, od sofisticiranih tehnologija do obične jednostavne ankete o zadovoljstvu korisnika čije je provođenje nužno u okviru procesa. Pozitivni rezultati bit će potvrda kako kvalitete tako i branda, piše profitiraj.hr.
Stoga podsjetimo se još jednom prethodne teze koja kaže da je brandiranje proces koji zahtijeva rad i doprinos svih uključenih u bilo kakve aktivnosti poslovnog subjekta jer sama usluga i proizvod branda direktno se prenosi na cjelokupni osjećaj koji pojedinac ima o brandu, koji se samim tim posljedično reflektira i na čitavo poslovanje.
Idealna bi bila situacija u kojoj bi postojao jasan operativni okvir na svim razinama, koordinirane aktivnosti te točno određene snage specijaliziranih stručnjaka koje pridonose cjelokupnom procesu brandiranja i izgradnje sveopće reputacije. No praksa u pravilu nije tako jednostavna i stoga ne treba odustajati niti od malih koraka. Rezultat možda neće biti tako strelovit i učinkovit pri prvim koracima, ali pozitivni efekt na pojedinim i/ili svim razinama zasigurno neće izostati. Ono što je ovdje od izrazitog značaja je – konstanta. Dakle, postaviti jasne ciljeve i plan te prema njima prilagoditi aktivnosti koje će se odraditi. No, imajte na umu da tada ne smijete odustati ukoliko ne vidite instant-rezultate.
Izgradnja branda ne ide preko noći!
U biti, kada pogledamo, izgradnja snažnoga branda temelji se na vrlo jednostavnim i logičkim pretpostavkama:
- biti dosljedan u komunikaciji o vlastitim temeljnim vrijednostima na svim tržištima
- ponuditi i promovirati samo najbolji proizvod i uslugu koju imamo
- osigurati vrhunsku kvalitetu svih popratnih aktivnosti
- beskompromisno osigurati kvalitetu u cijelome procesnom lancu
- osigurati zadovoljstvo korisnika na svim razinama
- osluškivati potrebe korisnika i njihova mišljenja te sukladno istima reagirati kontinuiranim poboljšanjem poslovanja.