Nestle će povećati oglašavanje i marketing, smanjiti troškove za oko 2,68 milijardi eura. Planiraju odvojiti svoje poslovanje s vodom i pićima u samostalnu jedinicu jer nastoji potaknuti rast tvrtke, priopćili su.
Novi izvršni direktor tvrtke, Laurent Freixe, preuzeo je vodstvo u rujnu. Zamjenio je Marka Schneidera koji je razočarao ulagače slabim rastom obujma prodaje u nekoliko kvartala. Pod Schneiderom, Nestle je potrošio svoj proračun za marketing i oglašavanje te je manje ulagao u inovacije tijekom pandemije.
Posljedice toga i dalje negativno utječu na prihode švicarske kompanije. Kupci su počeli više koristiti jeftinije, bolje reklamirane ili inovativnije brendove, što smanjuje Nestleov tržišni udio.
Nestle, vlasnik robnih marki kao što su Nescafe, KitKat i Milo, rekao je danas da namjerava postići uštedu od najmanje 2,68 milijardi eura do 2027. Uz tekuće uštede od oko 1,28 milijardi eura.
Predviđeno je da će srednjoročni organski rast prodaje biti veći od četiri posto. Temeljna profitna marža trgovačkih operacija veća od 17 posto. To je usporedivo s organskim rastom prodaje od oko dva posto, koji se očekuje za ovu godinu.
Kompanija će povećati ulaganja u oglašavanje i marketing na devet posto ukupne prodaje do 2025. godine, rekli su iz kompanije. Nestle je zadnji put ovoliki udio svoje prodaje potrošio na marketing u 2019. godini. Troškovi oglašavanja i marketinga u 2023. iznosili su 7,7 posto prodaje. Ovo je povećanje od 80 baznih bodova u odnosu na prethodnu godinu, prema posljednjem godišnjem izvješću Nestlea objavljenom u 2024.
Nestle je odbacio prijedlog da se njegov portfelj, u kojem je više od 2.000 robnih marki, treba smanjiti. Freixe je rekao da želi popraviti, a ne prodati, većinu poslova koji nisu profitabilni, navode Financije.