CNN je u četvrtak objavio da otpušta oko 6% od ukupnog broja zaposlenika, odnosno njih oko 210. Razlog je preusmjeravanje poslovanja na globalnu digitalnu publiku.
CEO CNN-a Mark Thompson najavio je smanjenje radnih mjesta u dopisu zaposlenicima u četvrtak, potvrđujući CNBC-jevo izvješće u srijedu da dolazi do rezova.
Novi digitalni planovi
U dopisu je Thompson istaknuo da CNN ne očekuje da će ukupni broj zaposlenih ove godine “mnogo” pasti jer tvrtka planira uložiti 70 milijuna dolara u nove digitalne planove.
“Znam da bez obzira na ukupni broj gubitaka radnih mjesta, utjecaj na uključene pojedince može biti golem”, napisao je Thompson u dopisu, prenosi CNBC. “Proces promjene je ključan ako želimo napredovati u budućnosti, ali priznajem i žalim zbog njegovih vrlo stvarnih ljudskih posljedica.”
Otkazi dolaze dok CNN preuređuje svoju liniju linearnih TV programa i gradi digitalne pretplatničke proizvode. Smanjenja će pomoći CNN-u da smanji troškove proizvodnje i konsolidira timove. Određene emisije koje se proizvode u New Yorku ili Washingtonu mogle bi se preseliti u Atlantu, gdje se proizvodnja može obaviti jeftinije.
U najvećem dijelu, smanjenje radnih mjesta neće utjecati na neprepoznatljivija imena CNN-a, koja su pod ugovorom. CNN ima oko 3500 zaposlenika diljem svijeta.
Nekoliko novih inicijativa
CNN je u dopisu najavio nekoliko novih inicijativa. Tvrtka planira novi način za digitalne pretplatnike za streaming CNN-a izvan CNN Maxa, koji postoji unutar Warner Bros. Discoveryjeve šire Max streaming usluge. CNN planira objaviti detalje o sadržaju “u nadolazećim mjesecima”, rekao je Thompson u bilješci stasffu. CNN je planirao pokrenuti vlastiti streaming servis, CNN+, 2022., ali Chris Licht, koji je imenovan da preuzme dužnost izvršnog direktora, gotovo odmah zatvorio servis.
U listopadu je CNN pokrenuo digitalni paywall, naplaćujući starijim korisnicima stranice 3,99 dolara mjesečno. Cilj novinske organizacije je doseći milijardu dolara prihoda do 2030.
CNN planira otvoriti najmanje 100 novih radnih mjesta u nadolazećim mjesecima kako bi izgradio širu digitalnu prisutnost, ulažući u proizvode i tehnologiju, kao i u “novo visokokvalitetno novinarstvo i pripovijedanje”. Dio tog ulaganja bit će u “digitalni proizvod usmjeren na stil života” koji CNN razvija.
CNN također obnavlja svoj linearni TV raspored u SAD-u i inozemstvu.