Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Top 8 najvećih pogrešaka koje čini novi šef i kako ih izbjeći

Kada počinjete kao novi šef, postoji mnogo prioriteta koje treba balansirati i odluka koje morate donijeti. Često se može činiti kao da vas vuče u nekoliko različitih smjerova tijekom dana, toliko da vam može biti teško usredotočiti se samo na jednu stvar.

Kao rezultat toga, novi šef (ovi) često griješe. Mogu imati problema kada je u pitanju delegiranje posla, komunikacija ili čak zapošljavanje pravih ljudi.

U nastavku je skupina uspješnih poduzetnika podijelila najveće pogreške koje su napravili kao prvi šefovi i što bi učinili drugačije da im se pruži prilika.

Ne pružanje jasnoće timu.

Iako je važno dati svom timu autonomiju, činiti to bez jasnog smjera može biti demotivirajuće, kaže Rob Hoffman, izvršni direktor tvrtke Contact Studios. Vaš posao broj 1 kao šefa je, kaže on, pružiti jasnoću svom timu, kupcima i klijentima.

Najveća pogreška koju sam napravio kao novi izvršni direktor bila je što nisam razjasnio kako izgleda uspjeh našeg tima“, dodaje Hoffman. “Kad bih mogao početi ispočetka, sjeo bih sa svakim novim članom tima i od samog početka napravio ‘usklađivanje na jednoj stranici‘.”

Pretpostavka da su zaposlenici motivirani.

Kao nova šefica, Ryann Dowdy, osnivačica Uncensored Consulting, pogriješila je pretpostavivši da su svi motivirani na isti način kao i ona.

Dizajnirala sam poticaje, planove naknada i ideje oko toga kako želim biti nagrađena, ne uzimajući u obzir svoj tim“, objašnjava Dowdy. “Brzo sam naučila da je izdvajanje vremena za učenje o tome što motivira i nadahnjuje vaše ljude najbolje ulaganje vremena koje možete učiniti kao vođa.”

Nepravovremeno discipliniranje.

Može biti nevjerojatno teško disciplinirati zaposlenika, posebno novom šefu. Međutim, ako netko ne radi dobro iz bilo kojeg razloga, trebate početi planirati promjenu, kaže Peter Boyd, predsjednik PaperStreet Web Designa.

Ne morate nužno otpuštati ljude, ali morate imati sastanke o tome što poboljšati“, kaže Boyd. “Morate imati rezervnu opciju da ih zamijenite ljude za koje želite da izađu iz organizacije. Nemojte samo ostati na istom kursu i nadati se da će se promijeniti.”

Ne učenje o menadžmentu.

Kristin Kimberly Marquet, osnivačica i kreativna direktorica tvrtke Marquet Media, smatra da je jedna od najvećih pogrešaka koju je napravila to što nije odvojila vrijeme da nauči kako upravljati ljudima.

Trebao sam naučiti kako motivirati, inspirirati i voditi ljude, umjesto da se oslanjam na smišljanje brzih i pametnih šala“, kaže Marquet. “Ali naučila sam koliko je važno njegovati i slušati svoj tim.”

Ne fokusiranje na kulturu tvrtke.

Samuel Thimothy, suosnivač OneIMS, kaže da nije posvećivao onoliko pažnje kulturi tvrtke koliko je trebao na početku.

Moja najveća pogreška bila je što nisam imao napismeno kodeks kulture tvrtke i temeljne vrijednosti na temelju kojih bismo mogli donositi odluke“, kaže Thimothy. “Trebalo nam je nešto na što možemo pokazati i reći: ‘Ovo smo mi i ovako radimo stvari’. Kad smo to shvatili, stvari su postale puno lakše.”

Preuzimati pogrešne zadatake.

Syed Balkhi, suosnivač WPBeginnera, kaže da je pogriješio što je sam pokušao preuzeti kritične funkcije. Kao novi vođa, preuzeo je računovodstvo i pravna pitanja.

Pokušati učiniti ovo bez odgovarajuće obrazovne pozadine i iskustva je katastrofa“, primjećuje Balkhi. “Dugoročno ćete uštedjeti novac ako se usredotočite na ono u čemu ste dobri i angažirate računovođe i odvjetnike koji će umjesto vas rješavati pravne i financijske aspekte.”

Ne baviti se timskim silosima.

Stephanie Wells, suosnivačica i tehnička direktorica tvrtke Formidable Forms, primijetila je da članovi njezinog tima rade u silosima. Međutim, kaže da isprva nije učinila ništa po tom pitanju. To je, kaže ona, dovelo do mnogih problema, uključujući lošu timsku suradnju, nedovoljnu iskorištenost kapaciteta, te nekoordinirane napore i loš učinak.

Voljela  bih da su stvari tada ispale drugačije“, objašnjava Wells. “Obratila bih se svom timu i raspitala se o njihovim brigama i problemima koji su doveli do toga.”

Ne slušati dovoljno.

Greg Ashton, osnivač GROW-a, kaže da je njegova najveća pogreška kao novog šefa bila što jednostavno nije dovoljno slušao. Ovu pogrešku pripisuje činjenici da je skup vještina potrebnih za osnivača u odnosu na šefa sasvim drugačiji.

Prvi često zahtijeva individualistički mentalitet ‘kreni brzo i razbi stvari’. Drugi zahtijeva da usporiš i uzmeš u obzir potrebe svog tima”, kaže Ashton. “Vidjet ćete uspjeh kada njihove potrebe stavite iznad svojih.”

Izvor: Inc.com

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno