Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Lacoste i Netflix pripremaju zanimljivu suradnju

Jedan od omiljenih simbola više srednje klase – krokodil brenda Lacoste, vraća se u igru i to uz malenu pomoć popularne kulture. Streaming platforma Netflix s Lacoste-om je dogovorila zanimljivu suradnju. Odlučili su lansirati partnersku kolekciju polo majica, kapa i trenirku sa stiliziranim simbolom (krokodilom) i motivima iz njihovih najpopularnijih serija.

Ovo partnerstvo se odnosi na osam serijala iz Netflix kolekcije. Ljubitelji Lacoste će moći uživati u sljedećim filmskim motivima. 1. Stranger Things. 2. Bridgerton. 3. Lupin. 4. Money Heist. 5. The Witcher. 6. Seks Educarion. 7. Shadow. 8. Bonem Elite.

S izborom serija željelo se pokriti različite dobne skupine. Starije fanove (milenijce) i mlađu publiku, ljubitelje „young adult“ TV sadržaja. Majice inspirirane serijom Stranger Things će imati krokodila s licem Demogorgona. Na modnim komadima na kojima se odaje počast Bridgertonu krokodil če nositi periku.

Ciljna skupina – mlađi gledatelji

Kako piše Business Insider, a prenosi Media Marketing odjeća će koštati između 30 i 120 dolara. moći će se nabaviti u trgovinama Lacoste, te web-shopovima Lacoste.com i Netflix.shop.

Proizvodi su izvrstan medij za storytelling, a partnerstvo s Lacosteom je jedinstvena prilika za sjedinjenje svijeta mode i zabave.

Josh Simon, potpredsjednik potrošačkih proizvoda u Netflixu

Radi se o prvom partnerstvu koje uključuje više različitih naslova, ali ne i prvi put da Netflix na ovakav način diverzificira prihode. Nedavno su tako sklopili partnerstvo s Walmartom. Prodavali su svoje proizvode u 2 tisuće trgovina. Tijekom vrhunca popularnosti Bridgertona, lansirali su i pop-up trgovine i održavali tematske evente.

Fanovi su za ulaz plaćali 108 dolara te mogli kupiti odjeću inspiriranu regentskom erom. Lacoste pak posljednjih godina pokušava osvojiti mlađe kupce, pa su sklapali partnerstvo s glazbenicima poput Brune Marsa i Tylera, the Creatora. Taj je francuski brend star 90 godina, a 2012. preuzela ga je švicarska kompanija MF Brands Group. Uprava te kompanije se nedavno pohvalila da su uspjeli ostvariti rekordnu prodaju od 2,69 milijardi dolara.

Izvor: Media Marketing

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno