Njemački proizvođač automobila BMW u drugom je ovogodišnjem kvartalu ostvario 37 milijardi eura prihoda. To je 0,7 posto manje nego u istom razdoblju lani.
Neto dobit smanjena je za 8,6 posto na 2,7 milijardi eura. Kako su danas objasnili iz tvrtke, tijekom kvartala su se suočili s višim troškovima proizvodnje i lošijom prodajom u Kini.
BMW je u drugom kvartalu isporučio 618.743 automobila. Što je 1,3 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine, prenosi Seebiz.
Isporuke u Kini, jednom od BMW-ovih najvažnijih tržišta, pale su za 4,7 posto. U tvrtki su to pripisali slabijoj potražnji i rastućem interesu za domaće brendove. Stabilizaciju situacije očekuju u trećem kvartalu.
Bavarski automobilski div, kao i mnogi njegovi konkurenti, suočava se s višim troškovima proizvodnje. Porasli su i troškovi rada te izdaci za ulaganja u tehnološki razvoj.