Ponedjeljak, 25 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Snap: dionice pale više od 20 posto

Snap je zabilježio pad dionica za više od 20% u produženom trgovanju u četvrtak nakon što je tvrtka objavila smjernice za treći kvartal koje su bile ispod procjena analitičara.

Evo što su objavili:

  • Zarada po dionici: 0,02 USD prilagođeno naspram očekivanih 0,02 USD po dionici, prema LSEG-u
  • Prihod: 1,24 milijarde dolara naspram očekivanih 1,25 milijardi dolara, prema LSEG-u
  • Globalni dnevni aktivni korisnici: 432 milijuna u odnosu na 431,1 milijun očekivanih, prema StreetAccountu
  • Globalni prosječni prihod po korisniku: 2,86 USD u odnosu na očekivanih 2,91 USD, prema StreetAccountu

Snap je rekao da će prihod u trećem kvartalu biti između 1,335 milijardi dolara i 1,375 milijardi dolara, ili 1,355 milijardi dolara u sredini raspona. Analitičari su očekivali 1,36 milijardi dolara. Tvrtka očekuje prilagođenu zaradu od 70 do 100 milijuna dolara. Što je ispod prosječne procjene analitičara od 110 milijuna dolara, prema StreetAccountu.

Tvrtka je u pismu investitoru rekla da inkrementalno ulaže u područja kao što su infrastruktura, zaposlenici i marketing te da i dalje “osjeća utjecaj sve većeg zakonskog i regulatornog opterećenja na našu strukturu troškova”.

Prodaja u drugom kvartalu porasla je 16% u odnosu na 1,07 milijardi dolara godinu ranije. Snap je rekao da je na prodaju utjecalo “slabije okruženje za oglašavanje brenda za određene diskrecijske vertikale potrošača”.

Broj mjesečno aktivnih korisnika porastao je na 850 milijuna s 800 milijuna u veljači.

“Naša zajednica je narasla na više od 850 milijuna aktivnih korisnika mjesečno u drugom kvartalu, s više od 11 milijuna pretplatnika na Snapchat+. Nastavili smo povećavati našu platformu za oglašavanje s aktivnim oglašivačima koji su se više nego udvostručili iz godine u godinu.”

Evan Spiegel izvršni direktor Snapa

Snap je debitirao sa svojom pretplatničkom uslugom Snapchat+ 2022. godine. Time je htio proširiti svoje poslovanje izvan internetskog oglašavanja. Ranije ove godine rekli su da je usluga dosegla godišnju stopu prihoda od 249 milijuna dolara u 2023. godini.

Ostale tehnološke tvrtke

U srijedu je Meta izvijestila o zaradi u drugom kvartalu koja je nadmašila očekivanja analitičara. Rekli su da su prihodi, koji uglavnom potječu od online oglašavanja, tijekom tog razdoblja porasli za 22% u odnosu na prošlu godinu na 39,07 milijardi dolara. Dionice Mete porasle su za oko 5% nakon što je tvrtka objavila najnovije financijske rezultate i objelodanila prognozu bolju od očekivane za tekuće razdoblje.

Dionice Pinteresta pale su ovaj tjedan nakon što je tvrtka objavila najnoviju zaradu i dala smjernice za treći kvartal koje su bile ispod procjena analitičara.

Prošli tjedan Alphabet je izvijestio o zaradi u drugom kvartalu i rekao da je njegov Google oglasni posao porastao za 11% na 64,6 milijardi dolara. Prodaja oglašavanja na YouTubeu iznosila je 8,66 milijardi dolara u kvartalu. Što je manje od očekivanja analitičara od 8,93 milijarde dolara.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno