Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Putnici se okreću manje poznatim destinacijama: Nova era putovanja

U 2022. godini, putnici su počeli mijenjati obrasce putovanja. Dok su ranije preferirali popularne destinacije, sada se usmjeravaju prema manje poznatim mjestima. Izvješća Expedije i Booking.coma pokazuju da su mirnija odredišta postala primamljivija.

Prema Expedijinom izvješću ‘Unpack ’25’, 63% putnika planira posjetiti manje gužvasta odredišta. Ovo istraživanje obuhvatilo je 25.000 ispitanika iz 19 zemalja. Interes za manje poznate destinacije raste, uključujući Reims u Francuskoj i Fukuoku u Japanu.

James Marshall iz Expedije napominje da su neka mjesta postala pretrpana. Putnici sada traže alternativne opcije koje nisu toliko popularne. United Airlines planira proširiti svoje međunarodne letove prema novim destinacijama. Senegal, Grenland i Mongolija su primjeri novih opcija koje nude putnicima.

Greg Schulze, glavni komercijalni direktor Expedije, ističe da su manje poznata odredišta često jeftinija. Cijene putovanja porasle su u posljednjih nekoliko godina. Putnici mogu doživjeti visokokvalitetna iskustva za manji iznos novca.

Potraga za autentičnim iskustvima raste

Također, manja odredišta pružaju autentičnija iskustva, piše tportal. Influenceri igraju ključnu ulogu u promoviranju tih alternativa. Mnogi od njih istražuju i otkrivaju nova mjesta. Društvene mreže dodatno potiču ovaj trend.

Booking.com je objavio izvješće o putničkim trendovima za 2025. godinu. U njemu se navodi da će putnici sve više tražiti autentična iskustva izvan utabanih staza. Otprilike 67% putnika izjavilo je da želi posjetiti manje posjećena mjesta.

Neka od odredišta koja bilježe rast interesa uključuju Trst i Tromso. Interes za ovakva mjesta raste svake godine, dok putnici otkrivaju nove mogućnosti.

Expedia je 2022. proglasila godinom “GOAT” ili “najvećom za sva putovanja”. Međutim, putnici su počeli prihvaćati koncept “JOMO” ili “radosti propuštanja”. Prema istraživanju, 62% putnika smatra da JOMO putovanja smanjuju stres.

Gotovo polovica ispitanika istaknula je važnost povezivanja s voljenima. Zainteresirani su za unajmljivanje kuća za odmor blizu prirode. Popularne aktivnosti uključuju iznajmljivanje kuća pored plaža ili u planinama.

Marshall dodaje da putnici žele provesti kvalitetno vrijeme s prijateljima i obitelji. Ovi trenuci daleko od gužve pružaju osjećaj zadovoljstva. Novi trendovi putovanja naglašavaju važnost opuštanja i uživanja u životu.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno