Nedjelja, 5 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

iPhone značajke koje će vam pomoći da budete produktivniji

Mobilni telefoni su danas neophodan alat za posao, ali ujedno su i alat koji nas ometa pri obavljanju posla. Ako koristite iPhone, postoje značajke koje vam mogu pomoći da izvučete maksimum iz njega kako biste ostali usredotočeni na posao. Stručnjaci za produktivnost i profesionalci govorili su za HuffPost o svojim omiljenim trikovima i značajkama koje im pomažu da ostanu koncentrirani.

Evo što i vi sami možete učiniti  kako biste bili produktivniji.

1. Koristite funkciju “Ne uznemiravaj”

Anna Dearmon Kornick, konzultantica i trenerica za upravljanja vremenom, kaže da je njezin izbor kada želi izbjeći da je ometaju obavijesti uključivanje značajke “Ne uznemiravaj”.  “Sviđa mi se to da kada svoj iPhone postavim na ‘Ne uznemiravaj’, to se proteže i na obavijesti mog prijenosnog računala”, objašnjava.

Ono po čemu se “Ne uzenimiravaj” razlikuje od zrakoplovnog načina rada ― koji onemogućuje vaš telefon da se poveže na mobilne ili Wi-Fi mreže ― jest to što još uvijek možete dopustiti određene obavijesti.

“Primijetila sam da mnogi stručnjaci za produktivnost preporučuju da dok radite uključiteb na telefonu zrakoplovni način rada, stavljanje telefona u drugu sobu ili zaključavanje u ladicu. Kao majka dviju djevojčica u vrtiću, zrakoplovni način rada ili potpuno isključivanje iz mreže nijsu mi prihvatljive opcije. Moram biti dostupna u slučaju nužde. Unutar funkcije ‘Ne uznemiravaj’ možete dopustiti prikaz obavijesti koje šalju odabrane osobe među vašim kontaktima ili odabrane apliakcije, tako da vrtić može uspostaviti kontat sa mnom čak i dok sam u načinu Ne uznemiravaj.”

Kako uključiti opciju “Ne uznemiravaj”:

  1.  Idite na Postavke, odaberite Fokus.
  2.  Dodirnite Ne uznemiravaj. Odatle možete dopustiti obavijesti od odabranih osoba ili aplikacija.

2. Pohranite dodatne podatke o svojim kontaktima

Ako ste skloni zaboraviti pojedinosti o ljudima koje susrećete i s kojima se povezujete, upišite te pojedinosti uz njihove kontaktne podatke.

“Možete automatski spremati telefonske brojeve i adrese e-pošte u svoju aplikaciju Kontakti, ali učinte korak dalje i upotrijebite ostala raspoloživa polja s informacijama”, kaže savjetnica za produltivnost i trenerica za upravljanja vremenom Rashelle Isip.

“Možete dodati korisne informacije o svojim kontaktima kao što su rođendani, godišnjice, važni datumi, podaci o članovima obitelji i poslovni kontakti. Možete izraditi prilagođene oznake, dodati polja za izgovor i voditi bilješke. Kada jednom dodate informacije, one će vam biti dostupne u budućnosti.”

Kako dodati detalje o svojim kontaktima:

  1. Odaberite ikonu svog telefona, idite na Kontakti i odaberite unos kontakta osobe.
  2. Odaberite Uredi. Možete ispuniti polja poput rođendana, URL-a i e-pošte, a možete pisati bilješke u polje za odabir.

3. Skenirajte dokumente aplikacijom Notes

“Ako morate poslati mnogo potpisanih/ispunjenih dokumenata organizacijama koje ne koriste elektroničke potpise, tada funkcija Notes na iPhoneu može uštedjeti mnogo vremena”, kaže Laura Vanderkam, autorica knjige “Tranquility by Tuesday: 9 Ways to Calm the Chaos and Make Time for What Matters.”

“Iz vašeg skeniranog dokumenta Notes kreira PDF dokumet koji možete poslati e-poštom izravno onome kome ga trebate poslati. Osim toga, mislim da je najbolja aplikacija za produktivnost držati se telefona što je više moguće.”

Kako skeniratu dokument pomoću aplikacije Notes (Bilješke):

  1. Otvorite aplikaciju i odaberite bilješku ili kreirajte  novu.
  2. Dodirnite ikonu kamere unutar aplikacije Notes i fokusirajte kameru na dokument kako biste ga skenirali.
  3. Ako ste u automatskom načinu rada, vaš dokument će se automatski skenirati.Ako ste u manualnom  modu, morat ćete pritisnuti tipli kako biste skenirali dokument.

4. Postavite podsjetnike

Harleny Vasquez, karijerna trenerica za socijalne radnike iz New Jerseyja, rado koristi ugrađenu aplikaciju Reminders (Podsjetnici) na iOS uređajima.

“Odvajanje malo vremena za izradu i postavljanje podsjetnika može vam pomoći da ne previdite važne zadatke, sastanke i rokove. Također, podsjetnici vam pomažu da ostanete organizirani i usredotočeni, uključujući planiranje potrebnih stanki kako biste spriječili vlastito izgaranje”, razlaže Vasquez.

Kako postaviti ppodsjetnike:

  1. Otvorite aplikaciju i dodirnite ikonu Novi podsjetnik.
  2. Koristite polja Naslov i Bilješke da upišete ono što želite zapamtiti.
  3. Dodirnite gumb Datum i vrijeme kako biste upisali rokove za podsjetnik. Dodirnite gumb Fotografije ako želite priložiti fotografiju svom podsjetniku.
  4. Ako su uključene funkcije lokacije, možete primati podsjetnike temeljene na lokaciji i odabrati želite li biti obaviješteni kada stignete ili napustite područje.

5. Koristite način rada “Focus”

“Kako bih uštedjela energiju i vrijeme, koristim način rada Focus, koji mi omogućuje isključivanje obavijesti i ograničim ometanja”, dodaje Vasquez.

Kako uključiti funkciju “Focus”:

  1. Idite na Postavke i odaberite opciju Fokus.
  2. Unutar funkcije Fokus, odaberite opciju kao što je Personal / Osobno, Sleep / Spavanje ili Work / Posao. Tada možete prilagoditi koje obavijesti želite dopustiti ili utišati (koje aplikacije i od kojih osoba) u razdoblje koje ćete odrediti.

6. Ograničite pristup aplikacijama koje vam odvlače pozornost

Ako ste skloni automatskom skrolanju po društvenim mrežama ili stalnom provjeravanju e-pošte kada biste trebali raditi, ograničite pristup aplikacijama koje vam odvlače pozornost, preporučuje savjetnik za produktivnost Samphy Y.

“Otkrio sam da beskrajno listanje e-pošte i društvenih mreža tjera moj mozak da se osjećam zaposleno i zadovoljno, iako zapravo samo odgađam posao”, tumači Samphy Y. “Ograničavanje pristupa aplikacijima isključuje taj prekidač i tjera me da sjedim s dosadom i nelagodom. I tada mogu obaviti pravi posao.”

Predlaže da u početku ograničite pristup e-pošti na samo nekoliko sati. “U ta dva sata uz ograničenje pristupu e-pošti obavim više nego u jednom danu uz neograničen pristup e-pošti”, rekao je Samphy Y.

Kako ograničiti pristup aplikacijama:

  1. Idite na Postavke, odaberite Vrijeme korištenja zaslona / Screen Time. Provjerite je li uključena funkcija Screen Time. Ako nije, uključite opciju.
  2. Odaberite App Limits > Add Limit (dodaj ograničenje).
  3. Postavite dnevna vremenska ograničenja za odabrane kategorije aplikacija(na primjer društvene mreže) ili određene web stranice.

7. Isključite funkciju Raise to Wake

Jeste li ikada primijetili kako se zaključani zaslon iPhonea automatski uključuje kada podignete svoj uređaj? To je poznato kao značajka Raise to Wake.

Savjetnik za produktivnost Samphy Y kaže kako mu je isključivanje značajke Raise to Wake pomoglo da smanji ometanje, jer isključenje te funkcije spriječava da budete uvučeni u automatsko korištenje svog telefona.

Kako isključiti funkciju Raise to Wake:

  1. Idite na Postavke, zatim odaberite Zaslon i svjetlina.
  2. Dodirnite Raise to Wake za isključivanje ili uključivanje postavke.

Izvor: Točkanai 

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno