Najpoznatija talijanska tvrtka sportskih automobila na svijetu ulazi u igru prigradskih roadstera sa drskim, super-luksuznim crossoverom dizajniranim za najprobirljivije.
Marka Ferrari postala je sinonim za talijanski stil, seksipil i brzinu. Osnovao ga je Enzo Ferrari 1898. godine,. Ova auto-kuća sa sjedištem u Modeni izaziva pomutnju svojim novim Purosangueom (što u prijevodu znači “čistokrvni”), predstavljenim u Maranellu u Italiji 13. rujna.
Ovo sportsko vozilo s četverima vratima i četiri sjedala dolazi u potpunosti opremljeno sjajnim dodacima po narudžbi i odgovarajućom cijenom od gotovo 400.000 eura. Umjesto SUV (Sports Utility Vehicle), prozvali su ga “FUV” ili “Ferrari Utility Vehicle”.
Ferrari se nikada nije previše bavio proizvodnjom automobila za mase, radije se fokusirao na elitnu, međunarodnu klijentelu koja ima novca. Njihov 250 GTO iz 1964., na primjer, jedan je od najskupljih automobila na svijetu, procijenjen na nevjerojatnih 70 milijuna dolara.
Ali s cijenama nafte koje vrtoglavo rastu i klimatskim promjenama o kojima svi razmišljaju, Ferrarijevi kritičari se pitaju je li preporučljivo pustiti ovo „čudovište“ na svjetske autoceste upravo sada – osobito sada kada su vozila na električni pogon „ušla u modu“.
U razgovoru za Reuters, CEO Ferrarija Benedetto Vigna objasnio je zašto se tvrtka čvrsto drži svojih usmjerenja na konjske snage. Prilikom debija 12-cilindarskog Purosanguea, Vigna kaže: “Testirali smo nekoliko opcija; bilo je jasno da je V12, zbog performansi i iskustva vožnje koje može pružiti, prava opcija za tržište.” U nastojanju da zadrži ekskluzivnost, Ferrari navodno planira proizvesti samo 11.000 vozila.
Dok drugi proizvođači vrhunskih automobila poput BMW-a, Porschea, Jaguara i lidera u industriji električnih vozila Tesla koračaju na rubu održivosti, ulažući u tehnologiju napajanu baterijom bez emisija, čini se da Ferrari usporava razvoj održivijih opcija – barem zasad.
Izbacivši svoj drugi plug-in V6 hibrid 2021., Ferrari je obećao da će potpuno električni automobil biti spreman za ceste do 2025.
Izvor: Italy Magazine