Ovisno o tome gdje živite, još uvijek može biti bljuzgavice na ulici i napola otopljenog snjegovića na vašem travnjaku. Ali prvi dan proljeća je još vrijeme da “podgrijete” svoje prodajne brojke. Poštedit ćemo vas klišeja o proljeću kao vremenu preporoda. Ovo su tri prava razloga da prvi dan proljeća bude važan!
1. Istina je: ljudi donose više i bolje odluke u proljeće.
Ljudi obično imaju povećanu energiju i entuzijazam sada kada počinje drugo tromjesečje i kada sunce malo jače sja. Smjesta počnite dopirati do ovih ljudi! Primijetit ćete da potencijalni klijenti koji su u postblagdanskim mjesecima bili tromi zbog želje za kupnjom od vas, odjednom počinju ponovno aktivirati projekte i ideje koji su bili uspavani tijekom zime.
2. Vrhunac zapošljavanja u proljeće.
Drugo tromjesečje često je vrijeme kada tvrtke procjenjuju svoje osoblje i razmatraju dodavanje novih članova u tim. Ako se tvrtka značajno širi, vjerojatno će imati proračun i potrebu za proizvodima poput uredskog namještaja, informatičke opreme i slično.
3. Većina uredskih preseljenja događa se u toplijim mjesecima.
Selidba ureda jedan je od najvećih događaja u životu tvrtke i tada će tvrtke potrošiti najviše na proizvode i usluge. U proljeće se izgradnja i renoviranje obično odvijaju u iznajmljenom poslovnom prostoru. Zbog toga je proljeće idealno vrijeme za početak kontaktiranja tvrtki koje se sele, budući da su one tada na tržištu proizvoda i usluga poput poslovnih telefonskih sustava, upravljanih IT usluga, uredskog namještaja, usluga selidbe i još mnogo toga.
Izvor: insightprm