TikTok testira novu mjesečnu pretplatu koja bi se riješila reklama. Novu uslugu probavaju na engleskom govornom području izvan SAD-a, ali nisu htjeli reći gdje točno. Pretplata se testira po cijeni od 4,99 USD.
U međuvremenu, Meta navodno razmišlja o pretplatama bez reklama za ljude u EU. TikTok trenutno prikazuje personalizirane oglase za sve korisnike starije od 18 godina.
Techcrunch, web stranica s vijestima iz tehnološkog svijeta, izvijestila je da je test malog opsega. Te da nije sigurno da će pretplata biti globalno uvedena.
YouTube i X (bivši Twitter), među prvima su koja već nude manje ili nimalo oglasa uz mjesečnu naknadu. Meta, koja posjeduje Facebook i Instagram, radi na vlastitoj usluzi u Europi za one korisnike koji ne pristaju na personalizirane oglase.
Kao odgovor na presudu EU-a, Meta je u kolovozu rekla da namjerava promijeniti svoje uvjete i dobiti pristanak korisnika za prikazivanje oglasa na temelju njihovih osobnih podataka.
Meta je sada navodno rekla EU regulatorima da će korisnicima naplaćivati otprilike 10 € mjesečno za korištenje Instagrama i Facebooka bez personaliziranih oglasa na stolnim računalima. I 13 € mjesečno za korištenje bez oglasa na mobilnim uređajima, piše BBC.