Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Apple bi do 2026. mogao lansirati prsten koji će biti konkurent Samsungu

Prema CCS Insightu, Apple bi do 2026. mogao lansirati prsten koji bi mogao konkurirati Samsungu, dodajući fokus američkog tehnološkog diva na zdravlje.

Poziv je dio godišnjeg izvješća o predviđanjima CCS Insighta. Ako se obistini, bio bi to prvi novi proizvod diva iz Cupertina otkako su lansirane Apple Vision Pro slušalice.

“Zdravlje je postalo temeljni stup za Apple. Zapravo, otišao bih tako daleko da kažem, u trenutku kada Tim Cook odluči prepustiti kontrolu i on se povuče… želio bih misliti da bi jedno od njegovih glavnih naslijeđa iz Applea bilo oko osobnog zdravlja,” rekao je Ben Wood, glavni analitičar u CCS Insightu.

“S obzirom na to koliko je Tim Cook duboko i osobno uložio u zdravlje, mislim da je prsten komplementaran dodatak Appleu”, rekao je, misleći na izvršnog direktora Applea Cooka.

Wood je istaknuo Appleov fokus na zdravlje od proizvoda poput Apple Watcha sa svim njegovim senzorima do najnovijih AirPods Pro 2 slušalica koje se mogu pretvoriti u slušna pomagala.

Slično pametnim satovima, pametni prsten ima ugrađene razne senzore za praćenje zdravstvenih metrika poput otkucaja srca.

Samsung pametni prsten

Samsung je ove godine lansirao Galaxy Ring. Donio je ovaj stil proizvoda široj publici, i čini se da će napraviti veći prodor u područje vezano za zdravlje.

Samsung Galaxy Ring košta 399 dolara i još je jedna stavka u portfelju proizvoda južnokorejskog tehnološkog diva od pametnih telefona do pametnih satova. Samsung nastoji zadržati korisnike u svome svijetu uređaja.

Apple koristi sličnu strategiju sa svojim paketom proizvoda pokušavajući zadržati svoje ionako nepopustljive kupce u svom ekosustavu hardvera. Prsten bi bio još jedan proizvod tom portfelju, rekao je Wood.

Za razliku od drugih predmeta potrošačke elektronike, prstenje je komplicirano s maloprodajne točke gledišta jer ljudi imaju različite veličine prstiju. Samsung ima različite veličine i boje prstenja, a korisnici prije kupnje prstena dobivaju komplet veličine uzorka.

Apple se razlikuje od Samsunga po tome što ima velik i elegantan fizički maloprodajni otisak. On bi pomogao u svakom pokušaju prodaje prstena kupcima, prema Woodu.

“Također mislim da je njihov maloprodajni otisak idealno prilagođen jer su prstenovi složeni proizvodi za izlazak na tržište”, rekao je Wood za CNBC.

Prstenje je također modni komad. Wood je rekao da Appleovi proizvodi još uvijek imaju privlačnost na tržištu.

“Apple je marka koja ima određenu dozu hvale u smislu da je proizvod na koji su ljudi ponosni. I mislim da bi lijepo dizajniran prsten iz Applea mogao biti jedna od onih stvari koje su gotovo neka vrsta statusnog simbola,” rekao je Wood.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno