Američki lanac restorana brze hrane McDonald’s saopćio je da su sporni hamburgeri Quarter Pounder sada ponovo na jelovnicima širom zemlje. Kompanija ulaže ogorman novac u marketing i druge programe, kako bi povratila povjerenje korisnika, prenio je Bloomberg.
Prodaja njihovih proizvoda zapala je u probleme otkada su u listopadu američki Centri za kontrolu i prevenciju bolesti (CDC) saopćili da istražuju slučajeve izbijanja esherihije koli, za koje se pretpostavlja da su izazvani svježim narezanim lukom na vrhu spomenutog hamburgera.
Zbog epidemije bakterije jedna osoba je preminula. Razboljelo se više od 100 ljudi, pa je lanac brze hrane povukao Quarter Pounder iz 20 posto svojih oko 13.000 prodavnica u SAD.
Prema podacima Bloomberga, krajem listopada prodaja je pala za skoro 12 posto u odnosu na prethodni tjedan. Nakon ovoga je počela skromno opet rasti. Ipak, i dalje je u padu u usporedbi s periodom prije godinu dana.
Dionice McDonald’s-a su pale za oko sedam posto od objave epidemije. Ovime je izgubljena gotovo sva zarada kompanije od početka godine, prenosi Tanjug.
Epidemija je nastala kada je kompanija pokušavala da ubrza prodaju promocijama i velikim popustima. McDonald’s obrok u vrijednosti od pet dolara je imao dobar odziv kod američkih kupaca sa niskim primanjima i povećao broj gostiju u trećem kvartalu. Nažalost po McDonald’s prije nego što je došlo do potresa izazvanog esherihijom koli.
Iz CDC je saopćeno da su od bakterije oboljele 104 osobe u 14 američkih država.
Uprava za hranu i lijekove je u ponedeljak saopćila da ipak nema razloga za stalnu zabrinutost za sigurnost hrane zbog izbijanja epidemije esherihije koli u McDonald’s restoranima.