Prema izvješću Brand Directoryja, koje prenosi Svijet, luksuzni brendovi bilježe kontinuiran rast unatoč ekonomskim izazovima. Porsche je uvjerljivo vodeći brend u 2024. godini s vrijednošću od 43,1 milijarde dolara. Ova brojka potvrđuje njegovu dominaciju u segmentu luksuznih automobila.
Na drugom mjestu nalazi se Louis Vuitton s procijenjenih 32,2 milijarde dolara. Brend je prepoznatljiv po vrhunskoj modi i bezvremenskim torbama. Treću poziciju zauzima Chanel, koji vrijedi 26,1 milijardu dolara. Chanel je sinonim za eleganciju, posebno kroz mirise i visoku modu.
Daljnji poredak dodatno naglašava snagu francuskih i talijanskih luksuznih brendova. Hermès je na četvrtom mjestu s vrijednošću od 16,7 milijardi dolara. Odmah iza njega nalazi se Gucci s 14,9 milijardi dolara. Ovi brendovi simboliziraju luksuz kroz inovativni dizajn i tradiciju.
Među najvrednijima su i Dior te Cartier, koji zauzimaju važne pozicije. Dior vrijedi 14,7 milijardi dolara, dok Cartier bilježi 13,6 milijardi dolara. Rolex, poznat po vrhunskim švicarskim satovima, procijenjen je na 13,8 milijardi dolara. Njegova preciznost i kvaliteta oduvijek su ga izdvajali na tržištu.
Ferrari ostaje jedan od vodećih luksuznih automobilskih brendova. Vrijednost Ferrarija iznosi 10,6 milijardi dolara. Na desetom mjestu nalazi se Tiffany & Co., poznat po luksuznom nakitu. Ovaj američki brend vrijedi 8,5 milijardi dolara.
Lista pokazuje da luksuzni brendovi i dalje simboliziraju prestiž i kvalitetu. Francuski i talijanski brendovi dominiraju u svijetu mode i luksuza. Istovremeno, Porsche potvrđuje svoju lidersku poziciju u automobilskoj industriji. Unatoč globalnim ekonomskim promjenama, potražnja za luksuznim proizvodima ostaje stabilna.