Vlasnik Cartiera Richemont u četvrtak je izvijestio o povećanju prodaje od 10% u fiskalnom trećem kvartalu. Prodaja je rasla bez obzira na pad potražnje u Kini, što je pozitivan signal za zdravlje europskog luksuznog sektora tijekom razdoblja blagdanske kupovine.
Prodaja je porasla na 6,2 milijarde eura uz konstantne tečajeve u tri mjeseca do kraja prosinca. Švicarski luksuzni brend to je nazvao svojom “najvećom ikada” kvartalnom prodajom. To je bilo znatno iznad povećanja od 1% koje su analitičari očekivali u konsenzusu na koji se poziva RBC, navodi CNBC.
Tvrtka je izvijestila o dvoznamenkastom rastu u svim regijama osim u Aziji i Pacifiku, gdje je prodaja pala za 7%. Predvođena je padom od 18% u kombiniranim regijama kontinentalne Kine, Hong Konga i Makaa.
Ovi rezultati za tvrtku označavaju povratak rastu. Richemont je izvjestio o padu prodaje od 1% na godišnjoj razini u prvom polugodištu do rujna. Kao razlog su naveli izazovnu makroekonomsku pozadinu i teže uvjete u Kini. Prodaja u tom šestomjesečnom razdoblju iznosila je 10,1 milijardu eura.
Skupina visoke klase do tada je bila izuzetak u širem padu luksuznih proizvoda. Izvijestili su o rekordnoj prodaji tijekom cijele godine u svibnju.