Petak, 3 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Hoće li sport spasiti tradicionalnu televiziju?

Jubilarni Weekend Media Festival održao se pod sloganom #SAMODOĐI. Bila je to poruka svim posjetiteljima koji su u dobroj atmosferi ispratili ljeto i dočekali jesen uz predivnu rovinjsku kulisu.

Sport je vjerojatno jedini masovni medijski sadržaj koji se gleda u stvarnom vremenu, a čija je vjerna publika redovito prikovana uz ekrane. Kakva je sinergija između sporta i show businessa? Idu li novinari sportašima na živce? Kako se stvaraju brendovi u sportu? Kako će izgledati prvo nogometno prvenstvo koje ćemo umjesto uz pivo gledati uz kuhano vino? O tim i srodnim temama iz različitih perspektiva o fenomenu sporta razgovarali su Marko Šapit, urednik sportske redakcije HRT-a, Damjan Rudež, umirovljeni košarkaš i direktor Sunset Sports Media Festivala, Sandra Perković, dvostruka olimpijska pobjednica i Pete Radovich, VP of Production & Sr. Creative Director u CBS SPORTS pod vodstvom Martine Validžić na panelu „Sport na prvom mjestu“.

U sportu svi znaju koliko je teško napraviti dobar rezultat. Sport budi ponos, domoljublje i najbolji je način komunikacije. Ljudi imaju prirodnu želju za pripadanjem, a sport nam to i omogućava. Mi smo prave inatlije sa svojom željom i voljom koje ulijevaju nadu drugima da ostvare svoje snove.

objasnila je Sandra Perković

Na pitanje hoće li sport spasiti live televiziju, Damjan vjeruje da svakako hoće, a razlog je jednostavan – sport treba gledati uživo jer se tijekom i nakon utakmice dogodi cijeli jedan mikrokozmos na društvenim mrežama i nema smisla gledati ga naknadno.

Sportaši u komunikaciji s novinarima trebaju imati određenu dozu opreza. Primjerice, u NBA je kolektivnim ugovorom propisano da se medijskim istupima pristupa pozitivno i spremno. Znali smo imati media training na kojem se vježbaju krizne situacije. To u konačnici ima i smisla – sve skupa, igrači, brending, imidž je sve dio paketa koji se prodaje kao NBA.

prenio je svoje NBA iskustvo Damjan Rudež

Šapit je naglasio kako osobno nije imao neugodnih situacija u komunikaciji sa sportašima jer smatra dok su god novinari fer i korektni prema njima, i oni će uzvratiti istom mjerom. Njegovo mišljenje dijeli i Sandra Perković koja smatra da iznad popularnosti i novca – i dalje treba ostati čovjekom.

Hoće li sport spasiti tradicijonalnu televiziju publika Photo Šime ZelićPIXSELL
Prisutni slušatelji su uživali u zanimljvom panelu Photo Šime Zelić PIXSELL

Pete Radović smatra da su „great sport and great storytelling“ dobitna kombinacija. „To je 100 % showbiz – vaterpolo je najbolji primjer, pa mi smo napravili priču o Barakudama, ranije su bile samo kapice u vodi. Mediji su stoga ključ za prenijeti i ispričati priču ljudima, i smatram da su iznimno bitni za popularizaciju sporta, ali i sportaša.” , pojasnio je Radović na Weekend Media Festivalu.

Hoće li sport spasiti tradicijonalnu televiziju Photo Šime ZelićPIXSELL
Hoće li sport spasiti tradicijonalnu televiziju Photo Šime ZelićPIXSELL

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno