Srijeda, 8 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Nokia mijenja vizualni identitet – hoće li zadržati dobri stari Snake?

Nokia je objavila planove za promjenu identiteta svoga branda. Ovakve se promjene događaju po prvi put u gotovo 60 godina. Dok se ovaj proizvođač telekomunikacijske opreme fokusira na agresivan rast.

Novi logo sastoji se od pet različitih oblika koji tvore riječ NOKIA. Kultna plava boja starog logotipa zamijenjena je nizom boja ovisno o upotrebi.

Postojala je povezanost s pametnim telefonima, a danas smo tvrtka za poslovnu tehnologiju.

Pekka Lundmark, izvršni direktor Nokije

Govorio je za Reuters uoči uoči godišnjeg Mobile World Congressa (MWC) koji se danas otvara u Barceloni i traje do 2. ožujka. Nakon što je 2020. preuzeo čelnu dužnost u posrnuloj finskoj tvrtki, Lundmark je postavio strategiju s tri faze: resetiranje, ubrzanje i skaliranje. Budući da je faza resetiranja sada završena, Lundmark je rekao da počinje druga faza.

Dok Nokia i dalje ima za cilj razvijati svoje poslovanje pružatelja usluga, gdje prodaje opremu telekomunikacijskim kompanijama, njen glavni fokus sada je prodaja opreme drugim tvrtkama.

“Imali smo vrlo dobar rast od 21% prošle godine u poduzećima, što je trenutno oko 8% naše prodaje, (ili) otprilike 2 milijarde eura (2,11 milijardi dolara)”. – Rekao je Lundmark. “Želimo to dovesti do dvoznamenkastih brojeva što je prije moguće.”

Očekuju globalno vodstvo

Velike tehnološke tvrtke surađivale su s proizvođačima telekomunikacijske opreme kao što je Nokia kako bi kupcima, uglavnom u proizvodnom sektoru, prodavale privatne 5G mreže i opremu za automatizirane tvornice.

Nokia planira pregledati put rasta svojih različitih poslovanja i razmotriti alternative, uključujući prodaju.

Signal je vrlo jasan. Želimo biti samo u poslovima u kojima možemo vidjeti globalno vodstvo.

Nokijino kretanje prema tvorničkoj automatizaciji i podatkovnim centrima dovesti će do sukoba s velikim tehnološkim tvrtkama. Poput Microsofta i Amazona.

Pekka Lundmark CEO Nokije
Pekka Lundmark CEO Nokije

Bit će više različitih vrsta slučajeva, ponekad će oni biti naši partneri… ponekad mogu biti naši kupci… a siguran sam da će biti i situacija u kojima će nam biti konkurencija.

Tržište za prodaju telekomunikacijske opreme pod pritiskom je makro okruženja. Ono smanjuje potražnju s tržišta s visokom maržom kao što je Sjeverna Amerika. Što je zamijenjeno rastom u Indiji s niskom maržom. Što tjera konkurenta Ericsson da otpusti 8.500 zaposlenika.

“Indija je naše najbrže rastuće tržište koje ima niže marže – ovo je strukturna promjena”, rekao je Lundmark. Dodao je kako Nokia očekuje da će Sjeverna Amerika biti jača u drugoj polovici godine.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno