Četvrtak, 18 travnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

5 načina za promoviranje vašeg poslovanja bez izravnog promoviranja vašeg poslovanja

Kako naši feedovi na društvenim mrežama i inboxi postaju sve prometniji i prometniji, naš raspon pažnje smanjuje se u skladu s tim. Nitko od nas nema vremena provoditi prateći društvo ili osobu koja cijeli dan priča o sebi. Takvo promoviranje ednostavno nije zanimljivo.

Međutim, budući da su naši feedovi toliko zauzeti, upravo je to razlog zašto tvrtke moraju znati kako se izdići iznad buke. Pa ipak, metoda stare škole samopromocije jednostavno više ne funkcionira.

Evo pet načina za promoviranje vaše tvrtke bez izravnog promoviranja vaše tvrtke.

1. Intervjuirajte glavne pokretače vašeg prostora.

Intervjui su najpodcijenjenija vrsta sadržaja. Većina ljudi ne odbija interview kad ih se zamoli. Zašto? Jer ljudi vole biti na pozornici. Svatko ima mamu (ili drugu dragu osobu) kojoj želi poslati intervju.

Pa zašto su intervjui tako moćni? Pa, kada intervjuirate ljude u svom prostoru, postižete tri ključne stvari.

Prvo što dobijete je odnos s tom osobom, a ako ste ga već imali, onda ga to jača. Druga stvar je ciljani promet koji ćete dobiti čim ta osoba podijeli intervju, a ne sumnjajte, podijelit će ga. Treća stvar? Vaš brend se uzdiže udruživanjem.

Svaka bi tvrtka trebala provoditi tjedne intervjue na svom blogu ili podcastu.

2. Napravite dosljedne popise misaonih lidera u svojoj vertikali.

Svi smo vidjeli popise ljudi na internetu. Top 20 ovo i top 50 ono. Ali jeste li ikada razmislili o tome tko je napravio taj popis i zašto?

Zamislite da ste tvrtka s umjetnom inteligencijom i da mjesečno izrađujete popise najboljih izvršnih direktora, potpredsjednika ili novinara u svom prostoru. Svaki od tih ljudi sada će ići na taj popis, što znači da ste upravo upali na njihov radar, a onda će oni to podijeliti, što znači da ćete dobiti sav taj promet.

Zamislite samo koliko vam prometa može privući 20 najvećih investitora u vašem prostoru kada dijelite taj popis. Ali još bolja od kvantitete tog prometa je kvaliteta.

3. Istaknite osobnosti iz industrije na svojim društvenim medijima.

Zamislite da vaš LinkedIn feed ima 650 superzvijezda, a da tih 650 ljudi ima dvije zajedničke stvari. Prvi? Oni su superzvijezde, a post objašnjava zašto. Drugi? U svih 650 postova osoba stoje pored jedne osobe, a ta osoba ste vi. Pa, što to govori o vama?

Dakle, razislite o tome da objavljujete postove o izuzetnim ljudima iz vaše mreže.

4. Dokumentirajte svoje sastanke slikom i lijepom objavom.

Iako ovo nije za svakoga, ali snimanje lijepe fotografije svaki put kad nekoga sretnete i dijeljenje fotografije na društvenim mrežama uz lijepe riječi o toj osobi može biti fantastičan način da vizualizirate svoju mrežu i povećate svoju izloženos. Jer ta će osoba najvjerojatnije podijeliti vašu objavu i time povećati njezinu vidljivost.

5. Budite od pomoći što većem broju ljudi.

Možda zvuči naivno, ali kada se usredotočite na pomaganje drugima u poslovnoj pobjedi, i vi na kraju pobjeđujete.

Bilo da se radi o uvođenju ljudi u vašu mrežu, pomoći u storytelling-u, povratnim informacijama o marketinškoj strategiji ili bilo čemu drugom, kada usmjerite svoje vrijeme i resurse na vrijednost, a ne na unovčavanje, primatelj te vrijednosti nema očekivanja. Tako da sve što možete učiniti nadmašuje očekivanja, što zauzvrat stvara oduševljenje. Užitak se može unovčiti.

Ako se na svakom sastanku usredotočite na to kako pomoći osobi s kojom sjedite, steći ćete reputaciju nezamjenjive osobe, ojačat ćete odnose i imat ćete ogromnu banku usluga na koje se možete obratiti. .

Suština je: diferencirajte se od svih ostalih tako što ne govorite o sebi, a kada utirete put drugima do uspjeha, pridružite im se na tom putu.

Izvor: prema tekstu objavljenom na Inc.com

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno