Švedski lanac trgovina odjećom H&M preliminarno je izvijestio o skromnom rastu prihoda u trećem fiskalnom tromjesečju budući da visoki računi za energiju i hranu tjeraju kupce da stegnu remen.
U tromjesečnom razdoblju do kraja kolovoza neto prihod H&M-a porasla je za tri posto, na 57,5 milijardi kruna (5,38 milijardi eura). U lokalnim valutama prihod je pao za četiri posto.
„Treće tromjesečje počelo je slabo, kao i drugim kompanijama u sektoru na mnogim glavnim tržištima skupine”, objavio je u četvrtak H&M, čije je poslovanje većinom orijentirano na Europu. “Prodaja se postupno poboljšavala tijekom tromjesečja, s boljim početkom prodaje jesenske kolekcije nego prošle godine.”
H&M-ovi rezultati znatno su lošiji od onih konkurenta i tržišnog lidera Inditexa, vlasnika Zare, čiji je prihod u tromjesečnom razdoblju zaključno sa srpnjem porastao 11 posto, kada se isključe promjene valutnih tečajeva, ali je tempo rasta nakon toga usporio na 11 posto, prenosi Seebiz.
Švedska kompanija objavit će cjelovito izvješće o poslovnim rezultatima u trećem fiskalnom tromjesečju krajem mjeseca.