Uskoro Bosna i Hercegovina dobiva novog igrača na polju ugostiteljstva – BASH, domaći brand sa međunarodnim standardima, koji će otvoriti svoja vrata početkom ljeta na nekoliko atraktivnih lokacija u Sarajevu. Restorani BASH će ponuditi inovativan koncept brze usluge, fokusirajući se na vrhunsku kvalitetu proizvoda.
Priča o BASH-u počinje kao vizija mladih bosanskohercegovačkih poduzetnika, sa dugogodišnjim iskustvom u međunarodnim kompanijama, koji su željeli stvoriti domaći brand prepoznatljiv po svjetskim standardima kvalitete i usluge. Inspiracija dolazi iz bogatog iskustva u ugostiteljstvu i želje da se domaćoj javnosti ponudi nešto što nedostaje tržištu.
Leila Šeta, ispred marketing tima BASH-a, ističe: “Brand BASH nudi jedinstveno iskustvo, spajajući moderni pristup sa jedinstvenim BASH ‘pečatom’. Fokusiramo se na kvalitetu i svježinu sastojaka te pružamo brzu, ljubaznu i vrhunsku uslugu. Cilj je stvoriti prostor u kojem će se naši gosti osjećati opušteno i uživati u gastronomskim kreacijama koje smo pažljivo osmislili za njih. Obitelji će u BASH-u pronaći posebno osmišljen meni za djecu, kao i kutak za igru, i sigurna sam da ćemo postati omiljeno mjesto za druženje i uživanje u ukusnoj hrani. S ponosom ističemo naš slogan ‘BASH, svjetski a naš!‘ koji simbolizira našu predanost postizanju svjetskih standarda, uz istovremeno očuvanje najboljeg što naša jedinstvena filozofija nudi.“
Uzbuđenje raste kako se bliži otvaranje BASH restorana, a velika pažnja posvećuje se održavanju visokih standarda u svim segmentima poslovanja. U tom kontekstu, vođa operacija BASH-a, Emir Bjelan, dodaje: „Pred nama je izniman posao ali i veliki entuzijazam oko otvaranja naših restorana. Svjesni smo izazova koje donosi održavanje kvalitete namirnica i branda, ali smo spremni i odlučni u pružanju vrhunskog iskustva našim kupcima. Kontinuirano ćemo raditi na optimizaciji procesa nabavke i usavršavanju naših standarda kako bismo osigurali svježe i visokokvalitetne sastojke. Naša posvećenost transparentnosti, etičkim praksama i održivosti u lancu nabavke čini nas pouzdanim izborom za sve generacije posjetitelja koji s nestrpljenjem očekuju naše otvaranje.“
BASH ne samo da će osvježiti ugostiteljsku scenu Bosne i Hercegovine, već će ponuditi i raznolike formate restorana kako bi zadovoljili različite potrebe svojih gostiju. Na lokaciji Radon Plaze, otvara se drive thru koncept dok se u SCC centru, u nastavku Food Courta, otvara indoor koncept sa modernim i ugodnim ambijentom, fokusirajući se na kvalitetu usluge i proizvoda. U planu je skoro otvaranje i trećeg objekta.
U sklopu svoje ekspanzije, BASH planira zaposliti 88 novih radnika, a već sada broji 17 zaposlenih članova tima. Ovaj inovativni restoranski lanac posvećen je ulaganju u svoje zaposlenike, nudeći im mogućnosti za napredovanje i razvoj karijere. Stavlja se poseban naglasak na obuku i profesionalni razvoj, kako bi se osigurala izvrsnost u svakom segmentu poslovanja.
Više informacija o lancu restorana BASH pratite na IG profilu bash_bih, a uskoro i na web stranici.