Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Addiko Bank Sarajevo nastavlja ulagati u suvremena digitalna rješenja

Kontinuiranim ulaganjem u automatizaciju procesa i inovativne, digitalne servise, Addiko Bank Sarajevo omogućila je svojim klijentima pristup dodatnim sredstvima bez potrebe za dolaskom u poslovnice Banke.

U pitanju je u potpunosti automatizovan proces, gdje već identificirani klijenti, u skladu s regulatornim i zahtjevima internih procedura, putem Addiko mobilne aplikacije mogu dobiti na raspolaganje dodatna sredstva na svom tekućem računu.

Hamdija Hadžić, Direktor sektora za Maloprodaju

Dodatno, svi novi i postojeći klijenti, za kreditna zaduženja, mogu jednostavno aplicirati online, putem web stranice Banke ili putem Addiko mobilne aplikacije.

Dodao je i da će u skladu sa svojim stateškim opredjeljenjima, Banka nastaviti kontinuirano raditi na unaprjeđenju procesa i servisa kako bi klijentima omogućila brza i jednostavna rješenja.

Addiko Bank Sarajevo bilježi kontinuirani rast korisnika digitalnih usluga, a prema službenim rezultatima ovaj broj je duplo veći u odnosu na 2019-tu godinu. Najveći porast ostvarili smo u dijelu korisnika usluge mobilnog bankarstva, točnije, ukoliko promatramo u postotcima, Addiko mobilnu aplikaciju sada koristi čak 120% više klijenata u odnosu na 2019-tu godinu. Ono što nas posebno raduje je činjenica da klijenti u sve većoj mjeri svoje transakcije usmjeravaju na digitalne kanale, te očekujemo da će broj transakcija, promatrano u istom periodu, do kraja godine biti veći za 137%.

Hamdija Hadžić, Direktor sektora za Maloprodaju

Iz Addiko Banke navode i da digitalni servisi ostaju u fokusu, te da će u narednom periodu nastaviti kontinuirano raditi na uvođenju inovativnih funkcionalnosti, kako bi svojim klijentima ponudili moderno korisničko iskustvo i olakšali korištenje financijskih usluga.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno