Medijska tvrtka Time najavila je partnerstvo s tvrtkom OpenAI. Cilj im je globalnoj publici omogućiti pristup kvalitetnim informacijama.
Ta suradnja uključuje višegodišnji ugovor o licenciranju sadržaja. Što je dio Timeove šire strategije za dosezanje mlađe i raznolikije publike.
Kao dio dogovora, OpenAI će imati pristup Timeovim arhivama koje obuhvaćaju posljednju 101 godinu. Arhivu će koristiti za treniranje svojih velikih jezičnih modela, prenosi Seebiz.
To će OpenAI-ju omogućiti korištenje ovih informacija za odgovaranje na pitanja korisnika u aplikacijama kao što je ChatGPT.
Također, OpenAI će imati pristup najnovijim vijestima i sadržaju Timea kako bi mogao pružiti ažurirane informacije korisnicima u stvarnom vremenu.
OpenAI će citirati Time u svojim odgovorima i dati poveznice na izvorne tesktove na Time.com.
Osim toga, Time će imati priliku koristiti OpenAI tehnologije i alate za razvoj novih proizvoda i poboljšanje digitalnog novinarstva.
Time će podijeliti svoja iskustva i primjere iz prakse kako bi poboljšao korištenje AI tehnologija u novinarstvu.
Financijski detalji ugovora nisu objavljeni. Ali poznato je da su prethodni ugovori koje je OpenAI sklopio s izdavačima uključivali financijsku naknadu.
Ovo je posljednji u nizu ugovora koje je OpenAI sklopio s izdavačima. Uključujući ugovore s The Atlantic i Vox Media prošli mjesec, kao i News Corp u svibnju.
Sve više medijskih kuća odlučuje se za partnerstvo s OpenAI-jem umjesto sudskog spora. Poput New York Timesa koji tuži OpenAI za kršenje autorskih prava.